Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.3.2017 jsem Vám vracela 2 prsteny z důvodu reklamace.
První č.6011, vel 19.1 byl zmetek, měl na povrchu puchýře. Nevím jak si můžete dovolit poslat prsten s tak viditelnou vadou.
Cena 439, Kč.
Druhý kroužek s modrým kamínkem, vypadal tak 20, Kč, cena 219,Kč.
V televizi máte denně několikahodinové reklamy, kde Vaše pracovnice vykládají o tom, jak je všechno kvalitní, perfektní a dokonalé. Ve skutečnosti z toho neplatí nic.
Podle stížností, které jsou v této rubrice uvedené, máte problémů dost a dost.
Ž á d á m Vás o vrácení peněz v částce 658, Kč a to do 6.3.2017,
jinak nedodržíte dobu reklamace a já si na Vaši firmu budu stěžovat všude, kde se dá včetně televize.
S pozdravem
Jitka Karásková
Vrácení peněz do 6.3.2017 ve výši 658, Kč
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
"Zboží tj. 2 prsteny jsem odesílala 7.3.2017. Peníze za vrácené zboží
došly poukázkou 25.4.2017. Místo částky 658, Kč, došlo pouze 588, Kč
Na daňovém dokladu č. 1 642 680 je:
prsten 6011 EA11 ( 19,1 mm/ 60/l ) za cenu 439,- Kč
prsten 7408WM19 ( 17.2 mm/ 54/M ) za cenu 219,- Kč
---------------------------------------------------
C e l k e m 658, Kč
Nevím, jak počítají ve firmě KlenotTV ale správně je to, co uvádím já.
Zbývá tedy poslat částku 100, Kč. Žádám o zaslání 100,- Kč. O tuto částku mi firma poslala méně
Jsem velice zvědavá zda se dočkám a kdy."
Pokud společnost nevrátí spotřebitelce zbylé peněžní prostředky, může spotřebitelka z této částky navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.