Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si po internetu holící strojek, který mi byl dodán zásilkovou službou, platba dobírkou.
Po otevření jsem zjistila, že zboží není vybaveno návodem v českém jazyce a není u něj ani záruční list.
Věc jsem nejprve řešila přes zákaznickou linku, byla přislíbena náprava, ale nic se nestalo, poté jsem poslala email, kde jsem vše znovu popsala, ale nikdo na něj nereagoval.
Jedná se o holící strojek Braun Series 3330s-4, objednávka č. 900022653
Požaduji dodání českého návodu a především záručního listu, aby bylo možné výrobek v případě, že se vyskytne závada, reklamovat. Uvítala bych také seznam případných záručních opraven, na které bych se mohla obrátit.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že zboží bylo zakoupeno v e-shopu určeném pro spotřebitele ČR, vztahuje se na právní vztah ochrana spotřebitele dle právního řádu České republiky. Dle § 11 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný poskytnout písemně v českém jazyce návod k použití výrobku. Zároveň dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku - totéž platí dle § 620 občanského zákoníku.
Vzhledem k tomu, že prodejce není registrován v České republice, ale v jiném státě Evropské unie, doporučujeme obrátit se s řešením na Evropské spotřebitelské centrum - http://www.evropskyspotrebitel.cz/.