Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
DOBRÝ DEN,
OD ŘÍJNA 2016 ŘEŠÍME PŘIPOJENÍ A ŽÁDOSTI TÝKAJÍCÍ ODBĚRU, VAŠI ZAMĚSTNANCI NEJSOU ZNALÝ, I PO DORUČENÍ VŠECH ŽÁDOSTÍ DO DNES NEMÁME HODINY ANI PŘIPOJENOU ELEKTŘINU.
NEJDŘÍV ŘÍKALI, ŽE SMLOUVY NEVIDÍ V EVIDENCI A DALŠÍ ZAMĚSTNANCI PO PŘEDLOŽENÍ VEŠKERÉ KOMUNIKACE NAJEDNOU SMLOUVY A ŽÁDOSTI NAŠLI, I TAK NEMÁME NIC Z TOHO, O CO JSME ŽÁDALI. KATE NESPOLEHLIVÁ SPOLEČNOST. 6 MĚSÍCŮ JE DOST DLOUHÁ DOBA NA VYŘÍZENÍ.
Štefan Mika, Dlouhá 637 Bohosudov, odberné místo Pod Úvozem
okamžitá náprava a přednostní zapojení
|
Tweet |
V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.