Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#15457Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2017, před 8 lety

Kamila Vaníčková

Znění stížnosti

Dne 3.3.2017 jsem reklamovala zakoupené kozačky z 6.10.2015. Jednalo se o kozačky podzimní, které jsem v žádném případě nenosila v zimním období a celou dobu je řádně ošetřovala, t.j. prováděla impregnaci i používala ošetřovací prostředek. Vzhled obuvi byl 100%, ale podpatky i přes ne příliš časté nošení se značně opotřebily. V letošním roce,kdy jsem kozačky po zimě chtěla odnést k obuvníkovi k vyměně patníků, jsem zjistila na podrážkách obou bot trhliny, na jedné zvlášť dost hlubokou, a to po straně. I obuvník mi potvrdil, že toto není možné opravit nějakým lepením, ale že se jedná o vadu materiálu a měla bych proto reklamovat zboží v záruční lhůtě. Tak jsem i učinila a v K.Varech v OC Varyáda u společnosti CCC Czech s.r.o. kozačky reklamovala. S vyřízením reklamace si dali opravdu načas, 30 denní lhůtu dodrželi téměř na den. Paní Pavla Hlobilobá, která reklamaci vyřizovala udala jako důvod neuznané reklamace, že nebyla včas provedena výměna patníků a následně je poškozená hmota podpatku. Podpatky jsem ale nereklamovala, proč došlo k poškození podrážky, jsem žádné vyjádření nedostala. Trvám na tom,že k popraskání podrážky došlo vadou materiálu a ne že nebyly vyměněny patníky.


Produkt

kozačky červené zn. CLARA BARSON WS005-5, cena 699 Kč


Požadované řešení

Pokud jsou kozačky neopravitelné, jak konstatovala prodavačka na prodejně, když jsem se optala, proč nebyla alespoň provedena oprava, požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2017 10:01, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz). Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 12:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.