Společnost


ANTIPO TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15461Reklamacia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2017, před 8 lety

Veronika Valenteje

Znění stížnosti

Dobry den, chcela by som vyreklamovat umyvacku riadu ktoru som u Vas zakupila v auguste 2015. Vase internetove stranky vsak uz nefunguje, neviem zohnat ziadny kontakt a teda ani neviem ako postupovat. Nakup bol uskutocneny cez internet:
Číslo objednávky: 12983
Detaily objednávky: http://www.elland.cz/orderdetails/12983
Datum objednávky: 6. augusta 2015

Adresa fakturace:
Bratislava 85101


Produkt

Beko, model DIS 5831, výrobné číslo 1550402406


Požadované řešení

Ziadam o opravu zakupeneho sportrebica nakolko je este v zaruke. Ked umyvacku spustim, tak vydava nejaky zvuk ale nenapusti vodu ani inak nepracuje. V pripade, ak by nebola mozna reklamacia z dovodu, ze obchod uz nefunguje, ziadam o vratenie penazi. Dakujem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2017 11:06, před 8 lety

Prodejce odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje. Jestliže se jedná o prodejce právnickou osobu nalezne spotřebitel údaje o ní v obchodním rejstříku. Je možné, že byla pouze zrušena provozovna prodejce, popřípadě e-shop, pak může však spotřebitel reklamovat v jakékoli jiné provozovně, nebo poslat písemně reklamaci na sídlo společnosti. V případě, že však společnost podle obchodního rejstříku již neexistuje a nemá právního nástupce, nároku se již nelze domoci. Pokud je prodejce v insolvenci, je třeba se s pohledávkou včas přihlásit do insolvenčního řízení. Obchodní rejstřík je k dispozici na stránkách www.justice.cz.

Reklamaci je tedy třeba uplatnit nejlépe u prodávajícího, s nímž spotřebitel smlouvu uzavřel. Prodávající je osobou oprávněnou k vyřizování reklamací vždy. U výrobce může spotřebitel reklamovat vady pouze v tom případě, kdy prodávající na výrobce odkáže (např. v záručním listu nebo obchodních podmínkách) podle § 2172 občanského zákoníku. Při takovém odkazu by bylo na zvážení spotřebitele, zda reklamovat vady u prodávajícího nebo výrobce. Chybí-li takový odkaz, musí spotřebitel reklamovat u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 12:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.