Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, chcela by som vyreklamovat umyvacku riadu ktoru som u Vas zakupila v auguste 2015. Vase internetove stranky vsak uz nefunguje, neviem zohnat ziadny kontakt a teda ani neviem ako postupovat. Nakup bol uskutocneny cez internet:
Číslo objednávky: 12983
Detaily objednávky: http://www.elland.cz/orderdetails/12983
Datum objednávky: 6. augusta 2015
Adresa fakturace:
Bratislava 85101
Beko, model DIS 5831, výrobné číslo 1550402406
Ziadam o opravu zakupeneho sportrebica nakolko je este v zaruke. Ked umyvacku spustim, tak vydava nejaky zvuk ale nenapusti vodu ani inak nepracuje. V pripade, ak by nebola mozna reklamacia z dovodu, ze obchod uz nefunguje, ziadam o vratenie penazi. Dakujem
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje. Jestliže se jedná o prodejce právnickou osobu nalezne spotřebitel údaje o ní v obchodním rejstříku. Je možné, že byla pouze zrušena provozovna prodejce, popřípadě e-shop, pak může však spotřebitel reklamovat v jakékoli jiné provozovně, nebo poslat písemně reklamaci na sídlo společnosti. V případě, že však společnost podle obchodního rejstříku již neexistuje a nemá právního nástupce, nároku se již nelze domoci. Pokud je prodejce v insolvenci, je třeba se s pohledávkou včas přihlásit do insolvenčního řízení. Obchodní rejstřík je k dispozici na stránkách www.justice.cz.
Reklamaci je tedy třeba uplatnit nejlépe u prodávajícího, s nímž spotřebitel smlouvu uzavřel. Prodávající je osobou oprávněnou k vyřizování reklamací vždy. U výrobce může spotřebitel reklamovat vady pouze v tom případě, kdy prodávající na výrobce odkáže (např. v záručním listu nebo obchodních podmínkách) podle § 2172 občanského zákoníku. Při takovém odkazu by bylo na zvážení spotřebitele, zda reklamovat vady u prodávajícího nebo výrobce. Chybí-li takový odkaz, musí spotřebitel reklamovat u prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.