Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15466Doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2017, před 8 lety

Marie Bondareva

Znění stížnosti

bydlime v Chebu a casto cestujeme Vasima linkama do Prahy a dale spolecnosti Visit-Tour do mesta Brest (Belorusko). Zakoupili jsme si u Vas elektronickou jizdenku c. 9713942786 na den 4.4. 2017 v 5:00 z Chebu do Prahy pro jednoho dospeleho a ditete (10 let), ktery prijel do Cech na prazdniny a studuje v Belorusku, kde mu pred chvili zacala skola.
Vas prijezd do Praha Florenc je udajne v 8:15. V Praze okolo 8:10 pred stadionem Vase stevardka oznamila, ze autobus bude mit zpozdeni z duvodu zacpy. Ale autobus se behem 20 minut skoro nepohnul z mista. Jelikoz cestujici meli zaplacene listky na autobus spolecnosti Visit-Tour, ktery v 9:00 odjizdel, a na hodinach jiz bylo 8:40, tak dospely cestujici uz nemohl dale cekat a prisel za stevartkou a ridicem s otazkou, zda stihne byt pred 9h na Florenci. Odpoved znela - "Mozna, nevim."
Cestujici nemeli zadne ceske telefonni cislo, a tak nemohli ridici autobusu Visit-Tour oznamit, ze se maximalne o 5 minut zpozdi. Dospely pozadal stevardku i pana ridice se spojit s navazujicim ridicem autobusu, ale ze strany Vasi spolecnosti nebyla poskytnuta zadna pomoc. Samozrejme, ze autobus, ktery odjizdel v 9:00, cestujici nestihli. Duvodem bylo zpozdeni Vaseho autobusu o 48 minut a ne o 15 minut, ktere byly stevardkou vyse zmineny. Vas autobus prijel v 9:03.
Dospely s malym ditetem sli do Florence na Vasi pobocku a vysvetlili situaci, ktera se jim prihodila. Chteli dale jet alespon do Varsavy, ale pokladnik oznamil, ze zadny spoj dnes nejede a dalsi bude az zitra. V Praze nemeli zadne zname, u koho by mohli zustat, tak museli jet zpatky do Chebu. Pozadali pokladnika o nahradni jizdenku na zpetnou cestu, ale bylo jim receno, ze neco podobneho se muze stat, a ze si musi jizdenky znovu koupit a k tomu jim pokladni dala vizitni kartu, kde je napsano, kam se maji obratit pro nahradu skody. Nezbyvalo jim nic jineho, nez si listky koupit a vratit se zpet do Chebu.
Nemluve o tom, pred dvouma tydnama nasi cestujici prijeli z Beloruska do Prahy spolecnosti Visit-Tour (prav. prijezd 18:25) a dale jim navazoval autobus Student Agency v 18:30. Autobus Visit-Tour mel mensi zacpu a prijeli jen o 5 minut pozdeji. Prestoze jsme volali a zadali na Vasi infolince, aby autobus do 18:35 pockal, dispecer se na nasi prosbu vykaslala a cestujici videli pred nimi odjizdet autobus presne v 18:30.
Neni to poprve, co jsme byli zklamani Vasima sluzbama a zadame Vas o nahradu za ucinenou skodu. Dospely ma problemy se srdcem a hodnekrat se nervoval, jeste k tomu musel hlidat male dite a nest tezke tasky. Tento tyden musi znova jet do Beloruska a hledat dalsi spoje, ktere mohou vyuzit. Uvazujeme, zda-li mame znovu risknout jet Vasima linkama. Pokud nam cestu Cheb-Praha 4.4.2017 a zpetnou Praha-Cheb nahradite, tak zkusime jeste pouzit Vase sluzby.
Verime na Vase pochopeni a lidskost. Doufame, ze se dokazete postavit do nase situace.


Požadované řešení

Nahrada skody a vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 10:55, před 8 lety

Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.

Přepravní řád společnosti upravuje kompenzaci jízdného následujícím způsobem: -cestujícímu nevzniká právo na náhradu škody, pokud nebyl přepraven včas z důvodu, který nezavinil dopravce (např. dopravní nehoda, neprůjezdná dálnice, kalamita a jiné nepředvídatelné události způsobené vyšší mocí)
- vzniklo-li zpoždění na straně dopravce, tak je klientům kompenzováno dle interních pravidel v závislosti na délce trasy a délce zpoždění.

Podrobnější informace lze nalézt na https://www.regiojet.cz/opencms/export/sites/regiojet.cz/dokumenty/prepravni-rad/prepravni_rad_autobus-student_agency-regiojet.pdf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 18:56, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.