Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#15471Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Serhiy Dunayevskyy

Znění stížnosti

Dobrý den
18.11.2011 byl mnou zakoupen HDD Seagate es.2/3tb/st330000650.
Cena se zárukou na 24 Roky byla stanovena 14 462.00Kč.
12.4.2013 jsem reklamoval(ra13c04853) a dostal jsem nový kus.
22.10.2013 reklamoval jsem po druhé(ra13c13619)byla mi uznaná a dostal jsem zase nový kus.
28.11.2016 reklamoval jsem po třetí(ra16c24683) po uplynutí stanovení lhůty 30 dní jsem se šel(30.12.2016) na prodejnu do reklamačního oddělení, a začaly se dít věcí.
Na dotaz jak vypadá s mojí reklamací po předaní dokladu pan který mi se ani ne představil, odešel a 10 minutách se vrátil z dalším panem taký bez představení mi oznámil že mam nárok na hdd v hodnotě 2000,ve stejné kapacitě.Nebo 2000Kč odstupné.
Na moje odmítnutí, a požádaní o vysvětlení mne začaly obvinovat že vymýšlím ,HDD byl zakoupen se zárukou 24 měsíců, a že chybu udělal prodávající na pokladně při tisku faktury. Byl jsem za hlupáka a lháře.
Vyzval jsem pány aby mi zavolaly nějakého vedoucího odmítly ,a že přej nemam nárok.
po hodině diskutovaní na hlasy příběh další pan který se mi představil jako zástupce vedoucího reklamačního oddělení P. S. a sdělil mi že nemam vůbec na nic nárok že mi muže dat 1Kč,a vůbec se se mnou ne bude bavit.
Na mojí žádost P. S. mne výtisk návrh na vyřízení reklamací.
Následně jsem ještě psal emaily na reklamační oddělení Mironetu, odpověď byla odmítavá.
Veškeří doklady a žádost o prozkoumaní jsem odeslal na ČOI, mají lhůtu 30 dní na odpověď, následně odpověď byla doručena 9.3.2017 Dle vyjádření jsem v právu a musí mí vrátit celou kupní cenu.
Patek 10.3.2017 jsem se zastavil na prodejné v reklamačním oddělení u překážky na mne čekal P. S. který s úsměvem a slovy´´ˇ tak co vám tam napsaly´´vzal ode mne odpověď z ČOI.
Úsměv se mu ztratil pak mne oznámil že to musím poslat na email a že doklady předají právnímu oddělení.

13.3.2017 jsem odeslal odpověď z ČOI na reklamační oddělení ale žádná odpověď nic ,psal jsem zase emaile z otázkou jak dlouho trvá vyrizení,žádná odezva.
Prosím o pomoc.


Produkt

HDD Seagate es.2/3tb/st330000650


Požadované řešení

vracení plne ceny produktu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 14:41, před 8 lety

Jelikož byla smlouva sjednána před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené touto smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Standardní záruční doba při prodeji zboží činí dle § 620 odst. 1 občanského zákoníku dvacet čtyři měsíců. Pokud spotřebitel v této době věc nereklamoval, práva z vadného plnění zanikla a není již možné je uplatnit.

Každý prodávající nebo výrobce ale může za kvalitu svého zboží ručit déle (podle § 620 odst. 5 občanského zákoníku), než zákon vyžaduje. V záručním listě (smlouvě) pak musí prodávající určit podmínky a rozsah prodloužené záruky. Často se však omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby. V takovém případě je třeba po celou dobu trvání smluvní záruky aplikovat úpravu o zákonné záruce.

Pokud měl spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit a tohoto práva využil, jsou smluvní strany povinny si vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitel má povinnost vrátit prodávajícímu zboží, prodávající má zase povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 22:18, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.