Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pracovnice společnosti z Olomouce na ostružnické mi lhala celou dobu abych podepisoval zbytečné věci pro její profit. Potřeboval jsem zrušit stavební spoření ,ale ona mi nabízela založit novou smlouvu a poslat určitou část peněz na ni a lhala mi že to je stejně výhodná smlouva a že se to ješte musí navýšit když to ruším což je taky lež . Když se to sečte tak si lhaním skrze mě vydělala 3000,-
Zrušení stavebního spoření
|
Tweet |
Pokud by společnost podmiňovala ukončení smlouvy podpisem nových smluv či spotřebitele nepatřičně ovlivňovala, aby změnil své rozhodnutí ukončit smluvní vztah, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázanou. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz uvedený v zákoně o ochraně spotřebitele, má možnost obrátit se s podnětem na Českou národní banku, která vykonává dozor v oblasti stavebního spoření.
Spotřebitel se může také obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a stavební spořitelnou nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování stavebního spoření. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.