Společnost


ČSOB Stavební spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15472Lži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Daniel Nikolov

Znění stížnosti

Pracovnice společnosti z Olomouce na ostružnické mi lhala celou dobu abych podepisoval zbytečné věci pro její profit. Potřeboval jsem zrušit stavební spoření ,ale ona mi nabízela založit novou smlouvu a poslat určitou část peněz na ni a lhala mi že to je stejně výhodná smlouva a že se to ješte musí navýšit když to ruším což je taky lež . Když se to sečte tak si lhaním skrze mě vydělala 3000,-


Produkt

Zrušení stavebního spoření


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 09:19, před 8 lety

Pokud by společnost podmiňovala ukončení smlouvy podpisem nových smluv či spotřebitele nepatřičně ovlivňovala, aby změnil své rozhodnutí ukončit smluvní vztah, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázanou. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz uvedený v zákoně o ochraně spotřebitele, má možnost obrátit se s podnětem na Českou národní banku, která vykonává dozor v oblasti stavebního spoření.

Spotřebitel se může také obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a stavební spořitelnou nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování stavebního spoření. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 12:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.