Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dne 16.11.2016 jsme zakoupili mobilní telefon LG G Flex 2. Hned při prvním vyzkoušení jsme zjistili, že nefunguje slot na sim karty. První reklamace (23.11.2016) byla řešena opravou. Po pár měsících jsme ale přišli na další vady (vypadávající signál, foťák fotil rozmazané fotky s "kapkami" a display na bílém pozadí zobrazoval žluté skvrny. Tato druhá reklamace (15.2.2017) byla řešena také opravou, ale při převzetí reklamace display vykazoval stejné vady, fotoaparát jsem nekontroloval a reklamaci odmítnul převzít. Ve vyjareni technika: výměna MB, test ok. Vyjádření k display a fotoaparátu žádné. Požadované řešení reklamace bylo vrácení peněz v celé výši. Vady byly celkem čtyři a i po opravě jedné z nich nebylo možné telefonovat (opakovaný výskyt vady po opravě). Vada je mého názoru podstatným porušením smlouvy a proto chci odstoupit od smlouvy - vrácení peněz v plné výši. Dále jsem žádal o úhradu 32 Kč za jízdenku MHD za náklady spojené s uplatněním svého práva.
Po kontaktovani mailmem mi i po dvou zprávách před 16 dny a před 5 dny nebylo doposud odpovězeno. Telefonická podpora mi doporučila sečkat na odpověď z reklamačního. Vysledek: 5 měsíců od koupě, 3 měsíce po reklamacích, 2 měsíce s vadným telefonem, komunikace prodejce - žádná.
Mobilní telefon LG G Flex2
Vrácení peněz v plné výši. Úhrada 2x 32 Kč za náklady spojené s uplatněním svého práva.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit.
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Prodávající je také povinen na základě žádosti spotřebitele uhradit spotřebitelovi účelně vynaložené náklady spojené s oprávněnou reklamací. Účelně vynaloženými náklady jsou náklady, které musí spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Jedná se obvykle o náklady na cestovné, poštovné, znalecký posudek. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.