Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#15473Neúplné vyjádření k uznané reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Petr Duchek

Znění stížnosti

Dobry den,

dne 16.11.2016 jsme zakoupili mobilní telefon LG G Flex 2. Hned při prvním vyzkoušení jsme zjistili, že nefunguje slot na sim karty. První reklamace (23.11.2016) byla řešena opravou. Po pár měsících jsme ale přišli na další vady (vypadávající signál, foťák fotil rozmazané fotky s "kapkami" a display na bílém pozadí zobrazoval žluté skvrny. Tato druhá reklamace (15.2.2017) byla řešena také opravou, ale při převzetí reklamace display vykazoval stejné vady, fotoaparát jsem nekontroloval a reklamaci odmítnul převzít. Ve vyjareni technika: výměna MB, test ok. Vyjádření k display a fotoaparátu žádné. Požadované řešení reklamace bylo vrácení peněz v celé výši. Vady byly celkem čtyři a i po opravě jedné z nich nebylo možné telefonovat (opakovaný výskyt vady po opravě). Vada je mého názoru podstatným porušením smlouvy a proto chci odstoupit od smlouvy - vrácení peněz v plné výši. Dále jsem žádal o úhradu 32 Kč za jízdenku MHD za náklady spojené s uplatněním svého práva.
Po kontaktovani mailmem mi i po dvou zprávách před 16 dny a před 5 dny nebylo doposud odpovězeno. Telefonická podpora mi doporučila sečkat na odpověď z reklamačního. Vysledek: 5 měsíců od koupě, 3 měsíce po reklamacích, 2 měsíce s vadným telefonem, komunikace prodejce - žádná.


Produkt

Mobilní telefon LG G Flex2


Požadované řešení

Vrácení peněz v plné výši. Úhrada 2x 32 Kč za náklady spojené s uplatněním svého práva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 09:02, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 23:34, před 7 lety

Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

Prodávající je také povinen na základě žádosti spotřebitele uhradit spotřebitelovi účelně vynaložené náklady spojené s oprávněnou reklamací. Účelně vynaloženými náklady jsou náklady, které musí spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Jedná se obvykle o náklady na cestovné, poštovné, znalecký posudek. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.