Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#15474Zrušení zasílání balíčků a vyřazení z evidence

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 hodina 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Gabriela Nevosadová

Znění stížnosti

31.3.2017 jsem obdržela zásilku, kterou mi nabízel po telefonu pán od firmy Helvetia Apotheke s tím, že do 14 dnů můžu od smlouvy odstoupit. Na zákaznickou linku 234 099 888 se nelze dovolat. Je zde namluvený záznamník s tím, že všichni operátoři vyřizují požadavky zákazníků, kteří se dovolali přede mnou. Číslo o počtu zákazníků, kteří taky něco vyřizují se neustále navyšuje. Nelze se dovolat ani na telefonní číslo, ze kterého mi volal pán a nabízel mi produkty od firmy Helvetia Apotheke. První balíček jsem již uhradila, ale vzhledem k tomu, že mi poslali úplně jiný produkt, než který jsem si domluvila, tak už nechci dál tento produkt odebírat.


Produkt

Produkt: Noxilan - 20 kapslí


Požadované řešení

Požaduji vyřazení z databáze a nechci dostávat další balíčky. Zákaznické číslo 7672741


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 10:34, před 8 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2017 10:41, před 8 lety

Dobrý den,

omlouváme se za nedostupnost zákaznické linky, ale dnes jsme mezi 8:30 - 10:15 hod měli technický výpadek. Nyní je linka opět v pořádku zprovozněna. Popř. je možné se s námi spojit emailem, nebo nahrát záznamník, který následně zpracujeme a případně kontaktujeme zpětně.

Zasílání je ukončeno a byla jste vyřazena z databáze pro marketingové účely.

Omlouváme se za nepříjemnosti. Samozřejmě bychom zaslali správný doplněk stravy o který jste měla zájem. Mohl se splést operátor, se kterým objednávka proběhla, popř. mohla nastat i chyba ve skladu.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2017 11:00, před 8 lety


Gabriela Nevosadová

Volala jsem ihned v 8:00 hod. Nahrála jsem Vám i vzkaz. Snažila jsem se Vás kontaktovat všemi možnými způsoby. Zvláštní je, že zde reagujete okamžitě.Více se k Vašemu chování k zákazníkům nebudu vyjadřovat.
Děkuji za vyřazení z Vaší databáze a ukončení zasílání balíčků. Beru tuto záležitost jako definitivně uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 12:11, před 8 lety

Jelikož bylo dosaženo požadovaného řešení, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.