Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15475Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 minut 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Juraj Fábry

Znění stížnosti

Dne 4.4.2017 jsem obdržel SMS z pošty o dodání objednané zásilky. Celý den jsem čekal poté v 17.00 hod, jsem volal na firmu kde jsem zásilku objednával. Čekali jsme do dneška 5.4. 2017. Ráno opět z pošty SMS stím,že mi bude dodána objednaná zásilka a protože SMS zněla : dnes Vám budeme doručovat zásilku 47/0,75007 a čísla mi nic neříkají zavolal jsem na firmu u které jsem objednával zboží a chtěl jsem se přesvědčit kde právě bloudí bylo mi sděleno po krátkém bádání,že pošta dnes zboží vrací zpátky odkud bylo objednáno.

Ale hlavně firmě sdělila Česká pošta ,že vrací a neví proč.!!!!
´==============================================================
Toto je nehorázná drzost České pošty , ani Vám neumím vypovědět co si myslím, že na té poště pracuje.!!!
objednací číslo je DR 9142409100M pokud by jste náhodou chtěli pátrat.
Juraj Fábry mail: fabju@seznam.cz


Produkt

číslo objednávky: DR9142409100M


Požadované řešení

Nespolehlivé pracovníky nahradit s p o l e h l i v ý m i.

To je jediné řešení pro všechny poštovní pobočky v republice jak já znám pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 11:30, před 8 lety

Nebyla-li zásilka doručena, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.

Bude-li reklamace shledána oprávněnou, má právo na vrácení části ceny služby ten, kdo ji podniku uhradil, tedy standardně odesílatel, který může rozhodnout o tom, že částka má být vyplacena jiné osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.