Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Posílám již třetí stížnost !!!!! Kam se poděly ty předcházející??
V lokalitě Hutě u Jedlové v Orl. horách byla dříve přiměřená kvalita signálu, odpovídající horským podmínkám. Od doby, kdy se vaše společnost dohodla s Temobilem na společném užívání sítí, nám signál téměř zmizel a situace se nadále zhoršuje. Dnes se již téměř nedovoláme z místa, ale musíme venku signál hledat. To značně znemožňuje nejen naši běžnou komunikaci, ale i naše podnikání a znemožňuje případné zavolání pro pomoc zdravotní službu, v případě potřeby. Na tuto situaci podávám stížnost a žádám provedení nápravy!
Mám s Vámi uzavřenu smlouvu o poskytování služeb, kterou neplníte.
Obnovit kvalitu signálu O2 v Lokalitě Stará Hutˇ u Jedlové v Orl. Horách, která tam dříve byla, než byly vypnuty koncové vysílače po dohodě o sdílení sítí
|
Tweet |
Spotřebitel by mohl z důvodu špatné kvality signálu reklamovat poskytnutou službu u mobilního operátora, avšak reklamaci může operátor zamítnout jako neoprávněnou, není-li pokrytí v dané lokalitě z jeho strany garantováno. Efektivním řešením situace by mohla být změna mobilního operátora.
Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, pokud operátor umožní účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky). Toto se nevztahuje na případy, kdy naopak ke zhoršení pokrytí dojde z důvodů na straně účastníka, například v případě, že se přestěhuje.
Pokud by mobilní operátor reklamaci zamítl, případně by reklamaci nestihl vyřídit včas, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Pěkný den,
velice rádi lokalitu prověříme. Zašlete mi prosím přesnou adresu a to včetně ulice a čísla popisného.
Dále vaše telefonní číslo a informaci, zda-li jsou komplikace zaznamenány na 2G síti či se zapnutými daty.
V neposlední řadě poprosím o zaslání příkladů hovorů, kdy jste komplikace se signálem zaznamenal.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Adresa: Stará Huť
katastrální území Velký Uhřínov
okres Rychnov nad Kněžnou
č.p. 015
Telefon: 602824752
Komplikace jsou na 2 G síti. Data se nedají stahovat vůbec.
Případ hovoru: 1.4.2017 v 9.17 hod. nesrozumitelný hovor s číslem 732617545.
Ing Gloser Jindřich
Pěkný den,
děkuji za zaslání více informací. V tuto chvíli předávám vaší lokalitu přímo našim technikům k prověření. Jakmile obdržím odpověď, budu vás kontaktovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Vážení, dnes je moje stížnost již řešena 27 dní. Veškerá komunikace mezi dTest a O2 ustala. Naposledy jsem dostal SMS od O2, že moje stížnost je řešena pod ID 25585684. Od té doby jsem nedostal žádnou informaci. Stav popsaný ve stížnosti je stále stejný, dokonce horší. Prosím reagujte.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Pěkný den,
nemohu souhlasit s vyjádřením, že jsme vás nekontaktovali. Jelikož po mé odpovědi na dtestu nebylo možné další komentář zde přidat, kontaktoval jsem vás 6. 4. 2017 na emaily gloser.jindrich@seznam.cz a gloser.jindrich48@seznam.cz, kde jsem vám zasílal vyjádření s tím, že naši technici vámi uvedený příklad hovoru nedohledali a při kontrole bylo zjištěno, že daná SIM karta byla spojena prostřednictvím vysílače v Hradci Králové. Prosil jsem vás v daných dvou emailech a zaslání jiného telefonního čísla, které se v dané lokalitě nachází a má komplikace se signálem. Na oba emaily jsem doposud neobdržel od vás reakci a jsou uvedeny jako kontaktní u vašeho telefonního čísla.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
Je pro mě velké překvapení, že jste reagovali na jiný email, než dosavadní celou korespondenci, kterou vedeme na email tww@seznam.cz Nevím, kde jste ty jiné emaily sehnali . Já je nikde neuvádím, protože již neexistují. Navíc email s číslovkou 48 jsem nikdy nezaložil a neměl. Proto jsem na to nemohl reagovat. Nejlepší by bylo, kdybyste mě sdělil Vaše tel. č. a podrobnosti bychom domluvili snadněji. Pokud chcete jiné číslo, které tam má problémy, tak to jsou veškerá čísla která se snaží z toho místa volat, nebo se do těch míst dovolat. Nechápu tedy význam Vašeho požadavku. Ale budiž, uvádím tedy č. manželky:724131761
Pěkný den,
děkuji za vaší odpověď. Bohužel vámi uvedený email zde nebyl uveden, proto jsem vás kontaktoval prostřednictvím emailu, které byly uvedeny u vašeho telefonního čísla jako kontaktní v rámci našeho systému. Abychom situaci urychlili poprosím vás o kontaktování mne pomocí: www.o2guru.cz/guru. V formuláři prosím uveďte odkaz na toto vlákno na portálu Dtest a dále příklady hovoru z dané lokality, kde byly zaznamenány potíže. Vždy uveďte prosím datum a čas, včetně obou telefonních čísel.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Příklady hovoru:
z 602824752 30.4. v 18.25 na 603596000
30.4. v 20.15 724037141
1.5. v 11.17 603596000
1.5. v 11.45 724037141
Gloser J.
Pěkný den,
děkuji za zaslání. Kolegové lokalitu prověřili. Bohužel vás nepotěším. Profil terénu v dané lokalitě v návaznosti na propustnost signálu není příznivý. V tuto chvíli posílení není plánováno.
Děkuji za pochopení
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
S posledním vyjádřením poskytovatele nesouhlasím a to právě proto, že - jak jsem již uvedl- v předmětném místě signál byl. Takže na to nemá vliv modelace terénu, ale vypnutí existujícího koncového vysílače. Chci se odvolat, ale hledám nejůčinější způsob, jak požadovaného dosáhnout.
Gloser J.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.