Společnost


KOČÁRKY-OSTRAVA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15478Odmítání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Tereza Kůželková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 2.1.2016 jsem prostřednictvím e-shopu www.tako-kocarek.cz objednala trojkombinaci kočárku Tako JUMPER LIGHT. Faktura byla vystavená ke dni 19.1.2016 a následující den jsem kočárek převzala. Celou dobu jsme využívali hlubokou korbu kočárku teď na jaře jsme začali využívat sportovní verzi kočárku, během krátkodobého užívaní se na kočárku objevili 4 závady. 1. přestalo brzdit kolečko, 2. z oblouku střešní boudičky začala vylézat konstrukce, 3. při pohybu dítěte v kočárku povolí pětibodoví bezpečnostní pás a dojde k rozepnutí, 4. mezi nožní pás kočárku se odtrhl od konstrukce kočárku. Poslední dvě závady vedli k tomu že mi málem vypadlo dítě z kočárku na základě toho jsem dne 28.3. telefonicky kontaktovala prodejce, který mi nabídl že mi pošle rozbité díly ať si je vyměním s čímž jsem nesouhlasila a chtěla jsem uplatnit nárok dle § 2169 odst.2 na nárok odstoupení od kupní smlouvy z důvodů výskytu většího počtu závad. Vše jsem sepsala a odeslala mu odstoupení od kupní smlouvy. O všech mích krocích jsem ho informovala prostřednictvím e- mailu kde jsem ho žádala i o vyjádření jakým způsobem si kočárek převezme. Na opakovanou výzvu o domluvení na převzetí kočárku neodpovídá a jen píše že není zvykem odstupovat od kupní smlouvy po roce užívání a že jestli chci vrátit peníze musím přes soudní spor a odkazuje se na §616 odst. 4 starého občanského zákoníku, i když já zakoupila kočárek v době platnosti nového občanského zákoníku. Celí problém reklamace po celou dobu konzultuju s pání z Dtestu, která mi poradila obrátit se na vaše stížnosti popřípadě i na další instituty, že by tento krok mohl vést k rychlejšímu a správnému vyřešení sporu .


Produkt

Kočárek Tako JUMPER LIGHT


Požadované řešení

Chci aby prodejce akceptoval moje právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrátil mi peníze za kočárek a zároveň aby si převzal kočárek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 15:38, před 8 lety

Zboží bylo zakoupené v roce 2016, práva a povinnosti vyplývající z kupní smlouvy se tak budou řídit zákonem číslo 89/2012 Sb. (dále pouze "občanský zákoník"), nikoli zákonem číslo 40/1964 Sb.

Pokud spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za větší počet vad považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci. Více informací o této problematice je možné dohledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 11:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.