Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#15481Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Vojtěch Kras

Znění stížnosti

Nebyla uznána reklamace sluchátek Sennheiser HD 25-1 II. Jednalo se pouze o výměnu kaleblu, kterému se v polovině délky roztrhla izolace. Roztržení bylo zapřičiněno kroucením vniřních kabelů a tudíž vnitřním namáháním izolace. Byl jsem vyrozuměn, že k poškození nedošlo samovolně či běžným používáním a poroto si mám kabel koupit sám. S tím nesouhlasím, neboť sluchátka jsou rok stará a dobře se o ně starám (žádné jiné poškození nebo velké opotřebování na nich není znatelné).
Kupováno v Alze.


Produkt

Sennheiser HD 25-1 II, 249GGR ID:D4PMWZPFQC


Požadované řešení

Výměna kabelu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 18:26, před 8 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2017 09:59, před 8 lety

Vážený pane Krasi,

děkuji za zprávu. Mrzí mě to, podle Vámi uvedených informací se mi nepodařilo dohledat, k jakému dokladu se Vaše zpráva váže. Prosím, zašlete mi v odpovědi číslo objednávky nebo daňového dokladu, ráda pro Vás prověřím možnosti.

Chápu správně, že jste reklamaci řešil přímo v autorizovaném servisu? Pokud ano, prosím, přiložte mi ke zprávě také reklamační protokol, ve kterém Vás informovali o zamítnutí.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 09:38, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2017 10:27, před 8 lety


Vojtěch Kras

Hodnocení: