Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15485Reklamace mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 8 lety

Gabriela Vachovcová

Znění stížnosti

V srpnu 2016 jsem koupila mobil, ten se mi rozbil a posílala jsem ho v březnu na reklamaci. Dne 3.3.2017 mi přišel mail o přijetí reklamace.
Dne 24.3.2017 mi sdělil, že reklamaci neuznává, ale balíček mi neposlal. Musela jsem ho urgovat o vrácení mobilu.
Bohužel mobil mi byl ze strany prodejce zaslán až dnes, tj 5.4.2017 kdy mi přišel balíček. Což je již po uplynutí 30ti denní lhůty na vrácení.
Prodejce jsem kontaktovala, s tím, že odstupuji od smlouvy a prosím o vrácení peněz.
Prodejce mi sdělil následující:

"zákonem stanovená lhůta pro vyřízení reklamace byla dodržena. Reklamace byla uzavřena jako neuznaná dne 14.3. a byla jste o tom informována emailem. Poté již dále lhůta neběží, neboť nebyla započata záruční oprava."


Požadované řešení

Prosím o pomoc s vyřešením tohoto sporu.
Chtěla bych vrátit peníze zpět.
Děkuji. Vachovcová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2017 11:46, před 8 lety

Reklamace je vyřízena rovněž oznámením prodejce o jejím zamítnutí, v zákonem stanovené lhůtě, avšak v takovém případě musí být neopravený telefon ve stavu, ve kterém byl předán spotřebitelem k reklamaci připraven k vyzvednutí pro zákazníka na prodejně, popřípadě není-li to možné či bylo-li tak dohodnuto, v zákonem stanovené lhůtě odeslán prokazatelně spotřebiteli zpět na uvedenou adresu.

Zákon obecně neukládá prodávajícímu, aby věc spotřebiteli zaslal. Pokud však s tím sám bude souhlasit (bude to tak dohodnuto), bude dnem vyřízení reklamace den doručení zásilky s věcí.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 18:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.