Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.2.2017 jsem objednala Kód objednávky: 2017000616
885,- kalhoty, 75,- PPL, 50,- Dobírka Celkem 980,-
26.2.2017 jsem písemně reklamovala pánské thermo kalhoty Swix race x s výrobní vadou /malá dírka na nohavici/.
28.2.2017 zboží odesláno na adresu e shopu a druhý den 1.3.2017
doručeno prodejci.
31.3.2017 jsem na on-line chatu webových stránkách e-shopu swixshop
napsal, že se ani po 30% dnech nevýjádřili k reklamaci a pokud bude zboží skladem aby mi ho zaslali.
Odpověď zněla, že my ještě ten den napíše,jestli zboží je na skladě.
To se ale nestalo.
3.4.2017 napsal, že dal pokyn účetní aby nám poslala peníze na účet.
4.4. jsem mu zavolala, že jsme chtěli ale vyměnit zboží za stejné bez vady. Prý již není zboží skladem i když v e shopu ale zboží je k objednání a že aktualizuje stránky.
Dnes je 5.4. stránky pořád zboží nabízí a peníze na účtě také nemáme.
Zboží jsme si již .objednali v jiném obchdě.
Marně čekáme na vrácení peněz i když jsme ho upomínali sms kou na kterou opět nereaguje.
Kalhoty Swix race x pánské 4141100000
Vrácení peněz za zboží a dopravu 980,-Kč plus náhradu nákladů poštovného za poslání reklamace 48,-Kč.Celkem 1028,-Kč
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.