Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
bylo mi slíbeno dealerem Vodafonu, že pokud skončím tarif u T-mobile můžu číslo převést k Vodafonu, i v budoucnu. Když jsem po měsíci zrušil ten tarif a rozhodl se přejít k Vodafonu bylo mi řečeno, že to nejde, protože už jsem na novém čísle vázán smlouvou, a pokud bych chtěl převést toto číslo k Vodafonu musel bych uzavřít novou smlouvu a mít tak u Vodafonu 2 čísla nebo smlouvu vypovědět a zaplatit smluvní poplatky. Údajně je to všeobecných podmínkách, takže prostě 2 roky musím mít toto Vodafoňácké číslo, nebo jiné Vodafoňácké číslo, patrně náhodné... Jestli je možnost si to T-mobilácké číslo převést na dobíjecí vodafoňácké a pak v rámci Vodafone změnit 2 čísla snad ani nevím...
Je to tedy dobré... Technicky to prý nejde. Takže buď převod hned na začátku, nebo už nikdy... Ale to to mi dealer neřekl..
Vodafone
Převést T-mobilácké (teď už dobíjecí) číslo k Vodafonu.
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Nesouhlasí-li zákazník s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Broukale,
pokud už jste uzavřel smlouvu s Vodafonem k jinému telefonnímu číslu, nemůžeme závazek převést na číslo, které teprve přenesete do naší sítě. Ale samozřejmě můžete číslo k Vodafonu přenést a dál ho využívat jako dobíjecí kartu. Pro vyřízení přenosu prosím kontaktujte oddělení Vodafone prodej na čísle 800 77 77 77.
Co se týče informací, které jste obdržel při objednávce služeb, bohužel neuvádíte, jakým způsobem jste s naším zástupcem jednal. Jestliže šlo o telefonický hovor, rádi se pokusíme dohledat nahrávku hovoru, když nám napíšete přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ a uvedete, z jakého čísla jste nám volal (případně na jaké číslo i z jakého čísla jsme volali my vám s nabídkou) a datum a čas hovoru. Děkujeme.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,
telefonicky jsem jednal. Čas hovoru i číslo jsem uvedl v reklamaci.
Pavel Broukal
Dobrý den, pane Broukale,
pokud jste nám tyto informace poslal přes Reklamační formulář na našich webových stránkách, celou situaci důkladně prověříme a odpovíme vám e-mailem do 30 dnů.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
Reklamace byla podána 6. dubna 2017, vyřešena 24. dubna 2017, Vodafone se mi v ní omluvil za svého pracovníka, i za celek. Jediné, co se mi nelíbilo, že v ní byla věta: "Pošlete nám prosím svoje vyjádření co nejdříve. Pokud se do 28. 4. 2017 neozvete, budeme předpokládat, že žádné změny nastavit nechcete." Takže mi dali 4 dny na změnu! Pak mi hrozně rychle volala paní z obchodního a urychlovala přechod mého čísla od T-mobile k Vodafone, na zrušení je zase jiné oddělení. Diktovala mi tam horší podmínky, než původně slíbené a já jí musel opravovat. Vyšší cenu, vyšší volací jistinu. Všechno dražší, naštěstí se pak někam podívala a dala mi ty správné s omluvou, ale co kdybych se neozval? Jistě bych měl ty nové.. Pak nastal problém s ČVOP kódem, kdy se Vodafone nedařilo moje číslo předat, nakonec jsem musel od T-mobile vyprosit nový ČVOP kód, který mi paní operátorka nechtěla vygenerovat nový, neboť mně ho už dali a je funkční. Tam do toho úplně nevidím, také to mohlo souviset s přechodem z Tarifu na Twist, kdo ví. T-mobile házelo chybu na Vodafone, Vodafone na T-mobile. Spoustakrát jsem volal na Vodafone a T-mobile, posílal e-maily, až se to konečně povedlo. Teď momentálně mám 2 čísla na Vodafone, ale to jedno mi v nejbližší době zruší. Takže celkově to byl neuvěřitelný maraton. Sice se to povedlo, ale přesto komplikace zejména na straně Vodafone šílené. Na druhou stranu díky manažerovi na Vodafone, že mě neodbyl a řekl ať si podám reklamaci.