Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu brajgl.cz jsem si objednala zboží, které mi došlo,ale bylo poškozené. Reklamace byla ze strany spol. uznána, ale vzhledem k tomu, že náhradní zboží nebylo skladem bylo mi sděleno, abych zaslala svoje číslo účtu na které mi spol. do týdne vrátí peníze. Po týdnu peníze na účtu nebyly, znovu jsem kontaktovala spol. a to již několikrát domluvit se, kde je problém a proč mi ještě peníze nebyly vráceny. Bylo mi sděleno, že se mám obrátit na jednatele společnosti, což jsem učinila, ale email se vrátil jako nedoručitelný. Znovu jsem několikrát kontaktovala společnost, ale bez úspěchu. Nikdo nebere telefony a neodpovídá na emaily.
Dámské boty: Miso Sazerac Boots, black - 3 (36) Kód: 232037.0_3 (36) č. obj. 67189
Velice ráda, bych se se spol. domluvila v dobrém a byla bych velice ráda, aby společnost dodržela své slovo a vrátila mi finanční prostředky (978,- Kč + 85,- Kč když jsem vadné zboží zasílal zpět) za uznanou reklamaci.
|
Tweet |
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.