Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
08.12.2016 Jsem zaslal na adresu Sales 4 portál poštovní přihrádka 5 Ostrava 39
Telefon Profesionální 5” Smartphone DK35 Dual Core na reklamaci do dnešního dne jsem telefon nebdržel ani zprávu o jeho stavu.
Kopie
Dodavatel:
SALES 4 PORTAL LTD
103 CHURCH HILL
E173B LONDON
IČ: 09195909
DIČ: nejsme plátci
Tel: info@salesportal.cz
E-mail: info@salesportal.cz
Web: http://www.salesportal.cz
Datum prodeje: 09.11.2015
Způsob doručení na prodejnu: Pošta
Doklad o nákupu: F 2015007603
Název produktu: Profesionální 5” Smartphone DK35 Dual Core
Typ (Sériové číslo): 1439014890
Typ opravy: Záruční oprava
Popis reklamace: telefon je nestabilní,padá,těško se připojuje k internetu,sám se vypína a zapína.
Příslušenství, stav produktu:
SALES 4 PORTAL LTD
Poštovní přihrádka 5 , 70039 Ostrava 39 , Tel: info@salesportal.cz , Web:
http://www.salesportal.cz Evidenční číslo:
Název produktu:Profesionální 5” Smartphone DK35 Dual Core 548/2016
Popis reklamace: telefon je nestabilní,padá,těško se připojuje k internetu,sám
se vypína a zapína.
Záruční oprava
Tento dokument byl vygenerován v systému abcreklamace.cz
Jelikož uplynula dle zákona doba 30 dnů požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Lhůta pro vyřízení reklamace při zaslání reklamované věci poštou začíná běžet od okamžiku, kdy se prodejce může s dopisem seznámit. Není však nutné, aby se s obsahem dopisu prodávající skutečně seznámil. Stačí jen, že měl tuto možnost. Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby dojití, tedy že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.