Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 5.4. jsem obdržela mail od PPL, že mi následující den přijde balík s číslem 40551095642 a mohu si nastavit večerní dodání. Zvolila jsem ho tedy. Další den, mi volá kurýr, bohužel si nepamatuji jméno, že mi veze balík, ale že večer rozhodně nepřijede, že mi ho přiveze mezi 11-13..tak mu říkám, že to samozřejmě nejsem doma, proč je tedy nabízené večerní dodání, když je to problém. Kurýr mi odvětil, že to jeho nabídka není, ale že večer jako nikdo už nikam nepojede. Tak mu říkám, jak si může dovolit takto mluvit se zákazníkem a on mi odvětí: "Nejste můj zákazník"...musela jsem telefon položit, jinak bych řekla něco nehezkého. Volám na centrálu PPL a vysvětluji problém. Operátor řekne "Hm, tak to sepíšeme". Dostala jsem pak sms od kurýra p.Procházky, že mi balík přivezou mezi 17-21 hod, tak jsem mu IHNED odpověděla, že doma budu do 17:15 a pak až od 8 večer (mám ty sms schované!). Žádná odpověď, žádný telefon...čekala jsem, jak jsem napsala, pak jsem musela odjet. V 19:45 jsem se dostala k internetu , kde vidím, že mi přišel v 17:30 email, že balík se nepodařilo doručit. PRosim? V 20.00 má kurýr Procházka vypnutý telefon. Ani nepředpokládám, že sem vůbec jel, ale co nechápu, proč tedy nezavolal, že je zde nebo se domluvit co dál...prostě se na to vykašlal.. Jsou to služby zákazníkum, za které platí, ale takto ubohý servis jsem nezažila ani u České pošty. Chování kurýrů je neuvěřitelné, jak můžete takové lidi zaměstnávat? Je mi jasné, že nebudete mojí stížnosti přikládat jakýkoliv zájem, což ani neočekávám, když vidím jak solidní jste. Wagnerová
vyměnit kurýry
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.