Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15506Neukončení odběru,špatné vyúčtování,zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2017, před 8 lety

Helena Rosenkrancová

Znění stížnosti

Vážení,
dnes mi opět přišla další faktura za služby, které nejsou moje, za období březen 8-14.3.2017 kdy smlouva byla u vás konečně zrušena - od ledna 2017, bytová jednotka Doksany č.13.
Dne 9.1.2017 jsem předala byt nové majitelce, předávací protokol byl zaevidován na vašem pracovišti v Roudnici nad Labem, ale v březnu jsme museli podat reklamaci, protože mezi tím si váš pracovník udělal sám odečet 7.3.2017 a reklamace nám byla zamítnuta! Dnešním dnem mi došla trpělivost, požadavek na nápravu tohoto stavu jsem zaslala na ombudsmana ČEZu - dle doporučení z pobočky v Roudnici nad Labem a také na tento e-mail dle doporučení na infolince.

Jakmile se tato situace dořeší, přecházíme k jinému dodavateli.

Tímto žádám o okamžité řešení a nápravu fakturace.

Rosenkrancová Helena


Produkt

ČEZ fakturace


Požadované řešení

Náprava fakturace k datu 09.01.2017 a stornování faktur, které mi přišly zaplatit. Vrácení přeplatku záloh.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 15:22, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním elektřiny, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamace vyúčtování distribuce elektřiny musí být vyřízena do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Vypořádání rozdílu v platbách způsobeného nesprávným vyúčtováním distribuce elektřiny nebo nesprávným měřením dodávek elektřiny musí být provedeno do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, je-li reklamace posouzena jako oprávněná. Za nedodržení výše uvedených lhůt poskytne provozovatel distribuční soustavy spotřebitelce náhradu ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

V případě, že reklamace byla zamítnuta a spotřebitelka s tím nesouhlasí, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.