Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#15509Samsung G 800 Galaxy S5 mini White IT: 2 uznané reklamace, 3. neuznaná i při opakujícím se problému - zamítnuto odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2017, před 8 lety

Jana Maissnerova

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 11.8.2015 jsem na Hradecké prodejně SAMSUNG BRAND STORE v ulici Brněnská 1825/23a zakoupila mobilní telefon "Samsung G 800 Galaxy S5 mini White I" včetně příslušenství v hodnotě 8420,- CZK.

- K první reklamaci byl telefon předán 20.3.2016 se závadou špatně reagujícího displeje na dotek se zhoršováním stavu až do té doby, než displej úplně zčernal a při hovorech jsem nebyla slyšet - reklamace uznána a telefon opraven včetně výměny vadného dílu.
Na mobilním telefonu byla nalepena folie MyScreen Diamonsd Glass Samsung G800 Galaxy S5 mini, která byla po rekalaci poškozena do fáze, že musela být odtraněna a finančně nijak nekompenzována - to jen tak abyste byli v obraze ohledně zacházení se zákazníky.

- Ke druhé reklamaci se STEJNÝM problémem předán 21.11.2016, závada tedy opět takévá, že LCD špatně nebo pozdě reaguje na dotek a druhá strana opět špatně slyší - obě vady již tedy reklamovány podruhé - reklamace opět uznána s vyjádřením, že se reklamovaný jev projevil, byl odstraněn výměnou elektronického komponentu - systémová deska a následně byl proveden test s novým dílem. Telefon prý již pracuje korektně.

- K poslední reklamaci, kvůli opakujícímu se problému - druhá strana po určitě době neslyší nebo slyší velmi slabě a displej čas od času rozkontrastuje barvy jsme dostali vyjádření takovéto: telefon byl prý předát k testování a neprojevila se žádná chyba (i když ta závada viz. níže přetrvává) - co mohu tedy dělat?

Být věčně týden bez telefonu, zálohovat data etc. už mě vážně vytáčí :(..

Děkuji a jsem s pozdravem,

Jana Maissnerová


Produkt

Samsung G 800 Galaxy S5 mini White IT (White), model SM-G800FZWAETL


Požadované řešení

Vzhledem k nepříjemné reakci na 3. oprávněnou reklamaci a zkušenosti i s dalšími SAMSUNG zařízeními (lednice, která neustále hlučí) bych byla ráda aby se společnost SAMSUNG za poruchy a vady svých zařízení postavila čelem a kompenzovala tyto skutečnosti schválením odstoupení od smlouvy a vrácením peněz, nadále nemám ve společnost loajalitu a nechci již pokračovat ve spolupráci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 16:08, před 8 lety

Byla-li první reklamace uznána jako oprávněná, mohla spotřebitelka žádat náhradu škody (poškození ochranné folie), která jí byla způsobena z důvodu vadného plnění ze strany prodávajícího.

Pokud spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 22:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.