Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15510Klamání v nabídce programu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2017, před 8 lety

David Fiala

Znění stížnosti

Dobrý den, blížílo se mi datum vypršení SP a před platbou byla nabídka výhodného balíčku smart za cca 1600kč za rok místo 2400 kč.Podíval sem se na to co nabízejí a řekl sem si proč né je tam 7 dětských kanálu budou mít děti na co koukat a ty tři stovky navíc už mě nazabijou.
Nebyl by to sky link aby tam nebylo ale.
Zaplatil sem naladil a nejde dysney chanel,viva a přepíná se mi samo History HD na nějakej jinej kanál.Volal sem na sky link a řekli mi že dysney už tam neni ani viva a to history že mi teda pošlou nějakou reautorizaci a stále mi nefunguje.
Jak je možný že je stále v nabídce smart, dysney a viva!Když už teda tam bejt nemaj.
To je podvod!Je to jako mít na obalu 100g, ale uvnitř je jen 80g!


Požadované řešení

Odstranit problémy s přehráváním History HD a zapnout kanály ,které sem zaplatil v nabídce smart od společnosti sky link.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2017 10:41, před 8 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 22:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.