Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#15516Brazil Nuts - příchuť podobná petroleji

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2017, před 8 lety

Zuzana Boháčova

Znění stížnosti

Dobrý den,
při konzumaci para ořechů od firmy Alesto - Brazil Nuts jsem narazila u dvou ořechů z jednoho balení na velmi silnou příchuť podobné petroleji. V ústech i po vyplivnutí ořechů zůstal nesnesitelný zápach z petroleje. Opravdu velmi nepříjemné.
Zakoupené v Lidl Brno Slatina.
Moc děkuji za nápravu.
Zuzana Boháčová


Produkt

Šarže ořechů: L6322 C02404:50, datum spotřeby 15.7.2017.


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz a hlavně nápravu pro další zákazníky.
Lidl je můj velmi oblíbený obchod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2017 07:05, před 8 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (ořechy) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Doporučujeme spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2017 18:09, před 8 lety

Dobrý den, paní Boháčová,

je nám líto, že jste si ořechy nemohla plně vychutnat. Vaši stížnost přepošleme odpovědným kolegům, kteří se jí budou zabývat.
Co se týká vrácení peněz, doporučujeme i s balením ořechů zajít do některé z našich prodejen a obrátit se přímo na vedoucího pracovníka.

Děkujeme za upozornění a věříme, že příště se již s něčím podobným nesetkáte.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2017 14:14, před 8 lety


Zuzana Boháčova

Děkuji, ořechy jsem odnesla na vaši prodejnu, kde mi peníze ochotně vrátili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 13:25, před 7 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.