Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
při konzumaci para ořechů od firmy Alesto - Brazil Nuts jsem narazila u dvou ořechů z jednoho balení na velmi silnou příchuť podobné petroleji. V ústech i po vyplivnutí ořechů zůstal nesnesitelný zápach z petroleje. Opravdu velmi nepříjemné.
Zakoupené v Lidl Brno Slatina.
Moc děkuji za nápravu.
Zuzana Boháčová
Šarže ořechů: L6322 C02404:50, datum spotřeby 15.7.2017.
Žádám vrácení peněz a hlavně nápravu pro další zákazníky.
Lidl je můj velmi oblíbený obchod.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (ořechy) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Doporučujeme spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Dobrý den, paní Boháčová,
je nám líto, že jste si ořechy nemohla plně vychutnat. Vaši stížnost přepošleme odpovědným kolegům, kteří se jí budou zabývat.
Co se týká vrácení peněz, doporučujeme i s balením ořechů zajít do některé z našich prodejen a obrátit se přímo na vedoucího pracovníka.
Děkujeme za upozornění a věříme, že příště se již s něčím podobným nesetkáte.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji, ořechy jsem odnesla na vaši prodejnu, kde mi peníze ochotně vrátili.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.