Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Už po několikáté jsem koupila nakrájený salám u obslužného pultu a doma po rozbalení jsem se zděsila. Uzenina byla namíchaná stará oschlá, šedá, nevábná s čerstvou. protože bydlím 10km od prodejny, tak se mi nevyplatí reklamovat. Chci se zeptat, jak postupovat při příštím nákupu. Mám rozbalit uzeniny přímo na pultě, nebo jít na informace a rozbalit tam...??? Můžete mi prosím poradit, jak danou situaci řešit ????? Nevydělávám tolik peněz, abych stále vyhazovala krájené a nejedlé uzeniny z KAUFLANVDU. Dnes se jednalo o lisované koleno s kůží. Jedná se o Kaufland v Prostějově, Konečná ul.
Prodávat čerstvé uzeniny.
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.