Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V sobotu dopoledne 8.4.2017 byl u pultového prodeje v Kauflandu ve Frýdku-Místku obvyklý zmatek: u jediného pultu byly před pultem tři fronty (na sýry, na saláty a na uzeniny) a za pultem obsluhovaly zákazníky jen dvě prodavačky, které nevěděly, kam dřív skočit a jak si vybírat zákazníky.
Z neznámého důvodu Kaufland odmítá obsluhu zákazníků podle číselného pořadníku tak jak to je obvyklé v jiných velkých prodejnách či úřadech. Vysvětlení paní vedoucí, že by takový systém v ca 130 prodejnách v ČR byl příliš nákladný nepovažuji za korektní.
Proto se obracím na Vás s touto stížností a doufám, že chaosu pultového prodeje zavedením číselného pořadníku ve Vaší prodejně zabráníte.
Předem Vám děkuji za zprávu o Vašem opatření.
Dodávám, že manželka si v tomto Kauflandu neúspěšně stěžovala i na nečistotu ve vozících.
1. Zavést číselný pořadník u pultového prodeje v Kauflandu.
2. Čistit vozíky na zakoupené zboží.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v rámci pultového prodeje v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.