Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#15519Zmatek u pultového prodeje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2017, před 8 lety

Otakar Bauer

Znění stížnosti

V sobotu dopoledne 8.4.2017 byl u pultového prodeje v Kauflandu ve Frýdku-Místku obvyklý zmatek: u jediného pultu byly před pultem tři fronty (na sýry, na saláty a na uzeniny) a za pultem obsluhovaly zákazníky jen dvě prodavačky, které nevěděly, kam dřív skočit a jak si vybírat zákazníky.

Z neznámého důvodu Kaufland odmítá obsluhu zákazníků podle číselného pořadníku tak jak to je obvyklé v jiných velkých prodejnách či úřadech. Vysvětlení paní vedoucí, že by takový systém v ca 130 prodejnách v ČR byl příliš nákladný nepovažuji za korektní.

Proto se obracím na Vás s touto stížností a doufám, že chaosu pultového prodeje zavedením číselného pořadníku ve Vaší prodejně zabráníte.

Předem Vám děkuji za zprávu o Vašem opatření.

Dodávám, že manželka si v tomto Kauflandu neúspěšně stěžovala i na nečistotu ve vozících.


Požadované řešení

1. Zavést číselný pořadník u pultového prodeje v Kauflandu.
2. Čistit vozíky na zakoupené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2017 06:48, před 8 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v rámci pultového prodeje v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2017 14:16, před 8 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 06:16, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2017 09:51, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.