Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pátek 7.dubna v 11:32 mi přišla SMS že mi bude 8.4. dodáván balík DE2413256128U s garantovaným doručením v sobotu od 8:00 do 14:00 hod.
V sobotu jsme čekali doma marně. Nikdo nepřijel a ani jsme neměli ve schránce žádné oznámení. V sobotu ve 12:32 přišla z depa České Budějovice další SMS, že avizovaný balík nemohl být doručen, a že si ho tam máme vyzvednout.Vzhledem k tomu, že balík byl od zahradníka Starkla s živými rostlinami, rozjela jsem se dnes v pondělí do Č.Budějovic. Naštěstí jsem se stavila na poště Týn n.Vlt., kde mi oznámili, že balík dnes dostali a zkoušeli ho doručit.(bez SMS oznámení, přestože na balíku bylo mé číslo uvedeno a bylo tam velkým písmem napsáno DORUČIT V SOBOTU). Na poště v Týně jsem čekala, dokud se doručovatel nevrátil. Doma po otevření balíku byla velká část rostlin poškozena.Konkrétně převislé petúnie jsou ovadlé s rozlámanými horními a žlutými spodními lístky za cenu 490,-, vilín čínský je zvadlý a stál 198,- a jeřáb jedlý za 198,- Kč má vzrostlý vrchol zrezavělý.
886 Kč - to je bohužel cena za pozdní dodání.
Z důvodu negarantovaného termínu dodání, nebudu moci si živé rostliny dále kupovat. Fotografie rozbalených rostlin mám k dispozici. Kateřina Stárková
Nahradit cenu nepoužitelných rostlin,
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.
Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitelka s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.
Pokud spotřebitelkou zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebitelce odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitelka proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman