Společnost


Odehnalová Monika

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1553Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2013, před 11 lety

Karin Poláčková

Znění stížnosti

16.9.2013 jsme si zakoupili v T-NABYTKU Třinec dvoupostel APOLLO-(akce)za 20889.-po čase se začaly projevovat závady. Sˇli jsme postele reklamovat a to 14.6.2013. U postele proleželé madrace a vrzání u obou postelí. V prodejně jsme museli podepsat velice pro nás nevýhodný reklamační protokol,o kterém jsme jako laici nemněli tušení,že bude mít až tak negativní dopad. Body4:Reklamační lhůta začíná od převzetí zboží na prodejně nebo po jeho shlédnutí u spotřebitele.Datum prohlídky bude stanoven po dohodě.
5:V případě nutnosti odborného nebo znaleckého posouzení se reklamační lhůta prodlužuje o 60 dní.
S tím,že se nám do týdne ozvou.Neustále jsme chodili do prodejny a vždy nám řekli,že se nám ozve jejich dodavatel..Až 9.9.přišel pán,který potvrdil,že reklamace je oprávněná a přede mnou telefonoval dodavateli o závadách.Dodavatel mi zdělil,že to bude řešit.Až17.10.přišel další pán,který mněl ohodnotit madrace(jelikož byl jejich výrobcem).Rěkl, že reklamaci nemůže uznat,protože madrace jsou poškozeny vinnou špatný roštů a kdyby je vyměnil opět by se během krátké doby poškodily a že už je ani nevyrábí.
18.10 jsme šli do prodejny a chtěli vrátit peníze na jednou do týdne nám chtějí vyměnit madrace i rošty opět ty samé OBOJI´!!My jsme toto odmítli a trváme na vrácení peněz,ale prodejce nám řekl,že se klidně můžeme soudit a spát další 4 roky na špatných postelích,a že jsme neumožnili vyřídit reklamaci atd...Mimo jiné u nás doma na prohlídku postelí byl i prodejce a to 29.10.Bohužel máme podepsaný neštˇastný reklamační protokol a proto jsme ustoupili a 8.11. nám dali nové rošty a madrace(stejné jako původní).Po 4 dnech jsem volala prodejci,že postele stále vržou a je to skoro to stejné co to bylo.
16.11. mi prodejce volal,že se k nám přijde podívat již 5 odborník.22.11.přišel sám pan mistr,který je přímo u výroby. Potvrdil,že postele jsou v podstatě neopravitelné.27.11.
2013 mi volal prodejce,že nám přivezou nové postele.A na emailovou adresu mi poslali vyjádření od výrobce. Nové postele,kvalitnější madrace,jiné kování,zpevnˇovací prvky korpusu.Toto jsem odmítla. Trváme na vrácení peněz.


Produkt

Dvoupostel -APOLLO firma Krones,zakoupeno v T-NA´BYTEK TRˇINEC


Požadované řešení

Nemáme již důvěru k výrobku ani k prodejci a proto požadujeme vrácení celé částky a to 20889.-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 10:04, před 11 lety

V případě, že se na zboží vyskytne neodstranitelná vada, má spotřebitel právo si zvolit mezi nárokem na vrácení peněz a na výměnu zboží (§622 odst. 2 občanského zákoníku). Prodejce musí tuto jeho volbu akceptovat.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění v souladu s ustanoveními o bezdůvodném obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 19:24, před 10 lety

Paní Odehnalová Monika se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.