Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15531Kalhotky Diamond Starter M

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2017, před 8 lety

Jakub Koval

Znění stížnosti

Dobrý den,
babička dostala v loňském roce nabídku na kalhotky za cenu poštovného, tu odmítla, že jich má dostatek. Následně, i přes odmítnutí, jí přišly poštou, řešila to tak, že je odnesla zpět na poštu. Bohužel jí přišly znovu a již je zaplatila.
Letos, prý v lednu, opět kalhotky. Od pošťačky je odmítla převzít a také tak učinila. Nyní 6.4.2017 došel dopis od Alektum group s výzvou k zaplacení faktury XY. Stojí tam toto:
Váš dluh činí k dnešnímu dni:
149 kč na jistině,
4,26 kč na úroku z prodlení,
59 kč na poplatcích a
360 kč na dalších nákladech věřitele. Dluh je nutno zaplatit na účet Alektum group, tzn. stejné bank spojení jsem dohledal na http://www.alektuminkasso.cz/kontakt/. Součástí dopisu je i formulář s doznáním k dluhu k Westerfield Int. AG.

Jak dále postupovat? Zvažujeme, že zaplatíme ten "dluh", abychom měli pokoj (snad) a také zašleme doporučený dopis s odstoupením od kupní smlouvy na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 a zaroveň s dodatkem o vymazání z databáze. No, odstoupení od kupní smlouvy není moc přesné, jaké smlouvy když nic nebylo podepsáno, nebo jinak, mají firmy povinnost ten monitorovaný rozhovor na vyžádání poskytnout? Pokud ne, tak by to tak rozhodně mělo být!
Určitě se nechystáme k nějakému doznání k dluhu, viz. zmíněný formulář, to by mohlo být použito proti nám.

Jak je možné, že tady taková šmejdská firma stále může působit? A co Alektum group s panem Štysem?

Děkuji za cenné rady.


Produkt

Kalhotky Diamond Starter M


Požadované řešení

Nic neplatit, hlavně žádné další produkty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 18:56, před 8 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat existenci smlouvy, na základě které vymáhá pohledávku. Pokud spotřebitelka smlouvu neuzavřela, hledí se na dodané zboží jako na neobjednané plnění. Spotřebitelka by pak nemusela na své náklady společnosti nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Upomínky k zaplacení za zboží by byly bezpředmětné a spotřebitelka by na ně v takovém případě nemusela reagovat.

Spotřebitelka může společnost vyzvat k tomu, aby upustila od vymáhání údajného dluhu. Rovněž je vhodné požadovat po společnosti vyřazení osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat (neboť neexistuje žádný smluvní vztah). Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 19:45, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.