Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Vyúčtování za body z clubcard karty ,peněžní poukázky měly být v hodnotě 210 kč.Podle infolinky,byly rozesílány od 20.3.2017 do 27.3. 2017
Nedostala jsem nic,na telefonní bezplatné lince byla velmi arogantní telefonistka Rubešová Ilona. Při přihlašování do clubcard karty nebylo v podmínkách ,že musím mít mobilní aplikaci ,nebo vlastní tiskárnu, když jsem chtěla ,aby mi poukázky zaslala znova,nevím kde skončily,když já jsem je nedostala,tak arogantním způsobem po mne chtěla,abych si stáhla aplikaci ,nebo mi body převede do dalšího období. To nechci ,chci své vyúčtování tak jak má být a to poštou ,pročmám čekat na další období? Je to nehoráznost slibovat nakupujte a pakvám nic nedáme. 210 kč je dost a tudíž byly v Tescu asi i velké nákuoy, ale Tesco nedá nic!!!!!!
Zaslat poukázky nyní a nepřevádět do dalšího období , mít na telefonní lince lidi ,kteří nebudou jednat arogantně,já jsem nakupovala podle pravidel a chci ,aby Tesco dodrželo to,co slíbilo.
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.
Společnost na svých internetových stránkách uvádí následující informaci pro spotřebitele: " Pravidelné vyúčtování Vám budeme posílat 4x ročně na e-mailovou adresu nebo poštovní adresu, kterou jste uvedli v přihlašovacím formuláři. Ověřte si, prosím, správnost Vašich údajů uvedených při registraci, abychom Vám vyúčtování doručili správně. Změnu doručovací adresy můžete provést ve svém elektronickém účtu Moje Clubcard nebo ji můžete oznámit telefonicky na naší bezplatné lince 800 222 555 (PO – PÁ: 8.00 – 20.00 hodin). "
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem, tedy písemně. Lze využít i elektronický formulář na http://www.clubcard.cz/zakaznicka-podpora.html
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.