Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15534Nedoručení vyúčtování za nasbírané body z clubcard karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2017, před 8 lety

Anna Tománková

Znění stížnosti

Vyúčtování za body z clubcard karty ,peněžní poukázky měly být v hodnotě 210 kč.Podle infolinky,byly rozesílány od 20.3.2017 do 27.3. 2017
Nedostala jsem nic,na telefonní bezplatné lince byla velmi arogantní telefonistka Rubešová Ilona. Při přihlašování do clubcard karty nebylo v podmínkách ,že musím mít mobilní aplikaci ,nebo vlastní tiskárnu, když jsem chtěla ,aby mi poukázky zaslala znova,nevím kde skončily,když já jsem je nedostala,tak arogantním způsobem po mne chtěla,abych si stáhla aplikaci ,nebo mi body převede do dalšího období. To nechci ,chci své vyúčtování tak jak má být a to poštou ,pročmám čekat na další období? Je to nehoráznost slibovat nakupujte a pakvám nic nedáme. 210 kč je dost a tudíž byly v Tescu asi i velké nákuoy, ale Tesco nedá nic!!!!!!


Požadované řešení

Zaslat poukázky nyní a nepřevádět do dalšího období , mít na telefonní lince lidi ,kteří nebudou jednat arogantně,já jsem nakupovala podle pravidel a chci ,aby Tesco dodrželo to,co slíbilo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2017 10:10, před 8 lety

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.

Společnost na svých internetových stránkách uvádí následující informaci pro spotřebitele: " Pravidelné vyúčtování Vám budeme posílat 4x ročně na e-mailovou adresu nebo poštovní adresu, kterou jste uvedli v přihlašovacím formuláři. Ověřte si, prosím, správnost Vašich údajů uvedených při registraci, abychom Vám vyúčtování doručili správně. Změnu doručovací adresy můžete provést ve svém elektronickém účtu Moje Clubcard nebo ji můžete oznámit telefonicky na naší bezplatné lince 800 222 555 (PO – PÁ: 8.00 – 20.00 hodin). "

Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem, tedy písemně. Lze využít i elektronický formulář na http://www.clubcard.cz/zakaznicka-podpora.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 19:36, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.