Společnost


Marcela Farová

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15538Vraceni zbozi ve 14 denni lhute

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2017, před 8 lety

Lucie Winterova

Znění stížnosti

U pani Farove jsem si objednala balik v hodnote 1059,- korun 10kg lis lux top. Kdyz balik dorazil tak pri rozbaleni bylo obleceni ponicene zmolkate , potisky slepene a ponicene. Obleceni staromodni. Tak jsem pani oslovila , ze balik neodpovida pozadovane kvalite . Jak muzu pokracovat.pani napasala vynenit nebo jsem pak nasla vraceni ve 14 denni lhute . Tak jsem si napasla o toto volbu. Pani mi zdelila ze musim na sve naklady odeslat z
et. Coz jsem ucinila nasledne mi byl dorucen reklamacni protokol ze jsem ho k baliku neprilozila. Dokument byl o reklamaci , ale ja zbozi vracela. Tak jsem ho upravila a zduraznila vraceni zbozi ve 14 lhute. Pak pani balik prijmula a cekala jsem 30 dni . Jak uvedla ze.musim cekat. Tyden necely pred ukoncenim 30 dnu jsem ji oslovila jak to vypada kdy mi penize dorazi na ucet. Pani odepsla,ze ma cas. tak jsem cekala.den pred koncem 30 dnu jsem ji psala,kde jsou penizky a napsala mi ze balik odesila zpet,ze reklamace byla zamitnuta ,ale ja nic nereklamovala vracelajsem z pani resila porad si povida sve. Pak mi napsala ze mi balik zase posila. Ale ja ho neprijala.nebot s jejich resenim nesouhlasim a nyni mi uctuje za kazdy den co tam balik lezi 30 kc. A porad povida svou ze jsem reklamovala ne vracela. Veskerou komunikaci mam ulozenou. Pak jsem byla zkoupa prijit na vymenu ale ona napsala ze strhne poplatky za uskladneni a pak ze si teda za tu castku muzu vybrat jine zbozi s tim nesouhlasim vse jsem provedla v as a zoravne jen mi pani poslala.spatny dokoment ktery jsem opravila.ale ona z neho vychazi podle.hlavucky. uz nevim jak dal s pani postupovat. Dekuji za kazdou radu.


Produkt

Cislo objendavky 18353491. 10kg lis lux top-nazev objednaneho baliku


Požadované řešení

Bylo zrejme ,ze chci balik vratit a dostat zoet penize za nej zaplacene. Ale pani jee vratit vubec nechce ikdyz,bylo vse jasne napsano.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2017 09:15, před 8 lety

Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Zákon neumožňuje prodávajícímu toto právo jakkoli omezit či vyloučit. Nebyl-li spotřebitel náležitě poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu se zákonem, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

Odstoupení od smluv uzavřených přes internet může spotřebitel učinit vůči tomu, kdo provozuje daný e-shop (prodávající či poskytovatel služby), i elektronickou cestou, není nezbytné tak činit prostřednictvím prodejcova formuláře. Je však vždy lepší využít klasickou písemnou formu, která je průkaznější, i když ji zákon nevyžaduje. Umožňuje-li to podnikatel na svých internetových stránkách, dá se odstoupit i přes elektronický formulář, jehož obdržení pak musí podnikatel obratem potvrdit.

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení. Předpokladem je mít doklad (podací lístek) o tom, že zásilka byla odeslána, rovněž i kopii odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Podnikatelku je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 20:50, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.