Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#15539Chyba v dopravě a neadekvátní řešení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 8 lety

Lenka Cubova

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 2.4. jsem učinila objednávku online, kterou jsem den poté opět zrušila. Na email i formou SMS mi přišlo potvrzení o zrušení objednávky 840 220 832.
Nicméně v pátek 7.4 ráno mi přišla SMS, že je mé zboží na cestě. Sama jsem tedy aktivně kontaktovala infolinku IKEA, kde mi bylo sděleno, že si MYSLÍ, že je vše v pořádku a že mi zavolají obratem. Nikdo se už neozval. Načež mi za hodinu zavolal dopravce, že má pro mě objednávku před domem. Řekla jsem mu, že doma nejsem a že tam mám být až odpoledne, kdy mi má přivézt mou další (tentokrát již chtěnou) objednávku. Také jsem ho požádala, aby kontaktoval IKEU, o dané situaci.Jelikož jsem svou druhou (chtěnou) objednávku nutně potřebovala dané odpoledne (7.4.), musela jsem opět volat IKEU. Bohužel, tentokrát jsem na lince čekala asi 30 min. OPerátor evidentně o mém případu vůbec nic nevěděl,tzn. žádný z předchozích operátorů, s kterým jsem mluvila, ani dopravce ranní, špatné dodávky, informace nepředali, natož aby mi někdo volal zpět. Později odpoledne mi dodavatelé IKEA zazvonili před domem s dvěmi objednávkami (s jednou dobrou a s tou druhou, kterou jsem 4 dny předtím zrušila). Zabralo nějaký čas dobrat se k tomu, jaké krabice jsou opravdu pro mě. Naštěstí se mi podařilo pána (který také samozřejmě opět o ničem nevěděl) přesvědčit, že si obejdnávku 840 220 832 nepřevezmu. V pondělí 10.4. jsem opět volala do IKEY a hovořila s operátorkou, která opět nevěděla, co se stalo, nicméně se mi podařilo ji přesvědčit, že si alespoň zasloužím peníze zpět za svou zrušenou objednávku.Nyní doufám, že mi je IKEA pošle.


Produkt

objednávka 840 220 832.


Požadované řešení

Vzhledem k časově velmi náročné komunikaci se společností plynoucí z jejich špatného systému sdílení informací, žádám o navrácení poplatku za dopravu, který činí 900 Kč. Opravdu nemám pocit, že by člověk měl aktivně (několikrát) volat na infolinku, když sám aktivně zjistil chybu společnosti a dal to společnosti ve slušnosti a s předstihem vědět. Po tom, co jsem v pátek 3x mluvila s operátorem mě velmi nepotěšilo vysvětlovat dopravci ještě jednou, že jedna objednávek, které má naložené, opravdu nejsou pro mě. Proto odmítám platit za takovouto ŠPATNOU službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2017 08:43, před 8 lety

Na základě objednávky uzavírají společnost a spotřebitelka smlouvu o přepravě (dále jen „Služba“). Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2017 16:34, před 8 lety

Poplatek za dopravu ve výši 900,-kč byl zákaznici dle domluvy odeslán na účet. IKEA Česká republika s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2017 08:25, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.5.2017 09:33, před 8 lety


Lenka Cubova

Hodnocení: