Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18. 11. 2013 jsem přes e-shop objednala zboží, 20. 11. 2013 jsem obdržela mail s informací, že je zboží připraveno k odeslání + info pro platbu. Platba byla ještě ten den (20. 11. 2013) odeslána, zboží do dnešního dne nedorazilo, firma neodpovídá na maily, nezvedá telefon.
Dřevěné vláčky, koleje a příslušenství
Ráda bych obdržela mnou zaplacené zboží co nejdříve. Pokud není firma schopna moji objednávku vyřídit, očekávám neprodleně vrácení peněz. Částka, kterou jsem zaplatila, přesahovala 4.000 Kč, objednané zboží je určeno jako Vánoční dárek, pokud firma není schopna toto dodat, budu nucena koupit je jinde a tato částka není v našem předvánočním rozpočtu rozhodně zanedbatelná.
|
Tweet |
Hodnocení:
Komentář: Dne 12. 12. 2013 zboží nakonec dorazilo a já mohu s úlevou považovat tuto záležitost za uzavřenou. Nicméně web www.drevenevlacky.cz dalším spotřebitelům rozhodně nedoporučuji. Firma na webu slibuje dodání zboží do 2 dnů. V mém případě to trvalo dnů 29, během nichž firma komunikovala naprosto katastrofálně; na mé e-maily nikdo neodpovídal, telefony nikdo nezvedal, a když už jsem se do firmy (po deseti marných pokusech během dvou hodin) dovolala, pracovník firmy mi ohledně odeslání mé zásilky lhal. Chápu, že mohli mít před Vánoci problém s časem nebo s naskladněním zboží, ale vše se dá řešit, když obě strany komunikují, na což firma Jonaland s. r. o. bohužel absolutně rezignovala. Fakt, že k dodanému zboží nebyla přiložena faktura (a tudíž záruční list) je pro mne po tom všem jen úsměvnou tečkou a daní, kterou – s Vánočními dárky pro 3letého andílka v ruce – ráda zaplatím. Zároveň děkuji webu Vasestiznosti.cz za cenné rady při řešení této záležitosti.