Společnost


JONALAND s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1554Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2013, před 11 lety

Karolína Rybková

Znění stížnosti

Dne 18. 11. 2013 jsem přes e-shop objednala zboží, 20. 11. 2013 jsem obdržela mail s informací, že je zboží připraveno k odeslání + info pro platbu. Platba byla ještě ten den (20. 11. 2013) odeslána, zboží do dnešního dne nedorazilo, firma neodpovídá na maily, nezvedá telefon.


Produkt

Dřevěné vláčky, koleje a příslušenství


Požadované řešení

Ráda bych obdržela mnou zaplacené zboží co nejdříve. Pokud není firma schopna moji objednávku vyřídit, očekávám neprodleně vrácení peněz. Částka, kterou jsem zaplatila, přesahovala 4.000 Kč, objednané zboží je určeno jako Vánoční dárek, pokud firma není schopna toto dodat, budu nucena koupit je jinde a tato částka není v našem předvánočním rozpočtu rozhodně zanedbatelná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.12.2013 11:07, před 11 lety


Karolína Rybková

Hodnocení:

Komentář: Dne 12. 12. 2013 zboží nakonec dorazilo a já mohu s úlevou považovat tuto záležitost za uzavřenou. Nicméně web www.drevenevlacky.cz dalším spotřebitelům rozhodně nedoporučuji. Firma na webu slibuje dodání zboží do 2 dnů. V mém případě to trvalo dnů 29, během nichž firma komunikovala naprosto katastrofálně; na mé e-maily nikdo neodpovídal, telefony nikdo nezvedal, a když už jsem se do firmy (po deseti marných pokusech během dvou hodin) dovolala, pracovník firmy mi ohledně odeslání mé zásilky lhal. Chápu, že mohli mít před Vánoci problém s časem nebo s naskladněním zboží, ale vše se dá řešit, když obě strany komunikují, na což firma Jonaland s. r. o. bohužel absolutně rezignovala. Fakt, že k dodanému zboží nebyla přiložena faktura (a tudíž záruční list) je pro mne po tom všem jen úsměvnou tečkou a daní, kterou – s Vánočními dárky pro 3letého andílka v ruce – ráda zaplatím. Zároveň děkuji webu Vasestiznosti.cz za cenné rady při řešení této záležitosti.