Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,rušila jsem synovi tel., paušál,smluvní pokutu jsem platila hned 10.3.a včera mi přišla složenka nová,dejte si to do pořádku,Silvie Poláková.
zkontrolujte si to
|
Tweet |
Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Dobrý den,
děkujeme za zaslání podrobností. Chyba v tomto případě vznikla opravdu na naší straně (z důvodu chybně zadané původní objednávky na přechod z paušálně placeného tarifu na dobíjecí kartu), záležitost jsem předal reklamačnímu oddělení, které nadbytečné poplatky stornuje.
S pozdravem
Petr Mišurec
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.