Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15540Platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 8 lety

Silvie Poláková

Znění stížnosti

Dobrý den,rušila jsem synovi tel., paušál,smluvní pokutu jsem platila hned 10.3.a včera mi přišla složenka nová,dejte si to do pořádku,Silvie Poláková.


Požadované řešení

zkontrolujte si to


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2017 10:24, před 8 lety

Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2017 11:38, před 8 lety

Dobrý den,

děkujeme za zaslání podrobností. Chyba v tomto případě vznikla opravdu na naší straně (z důvodu chybně zadané původní objednávky na přechod z paušálně placeného tarifu na dobíjecí kartu), záležitost jsem předal reklamačnímu oddělení, které nadbytečné poplatky stornuje.

S pozdravem

Petr Mišurec
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 06:03, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2017 14:47, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.