Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15541Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 8 lety

Roman Henzl

Znění stížnosti

Dobrý den, od společnosti ,má přítelkyně zakoupila MT iPhone 6.
Tel jsem byl již 4x několikrát reklamovat a 2x mi byl vyměněn. Vždy to byla jiná závada.
Po 3 mi bylo sděleno že závada neshledána. Ok, vzal jsem tel a využíval jej. Ale po cca 14 dnech opět stejná závada, přestává reagovat display v určitých oblastech telefonu. Znovu jsem ho šel reklamovat a po 5 dnech mi přišla sms o vyřízení reklamace. No na prodejně mi sdělil konzultant že závada opět neshledána. To jsem ale už jim reklamaci otočil a nechal jim ho tam znovu na prověření. čekám stejný výsledek že to bude neshledáno. U mého telefonu jsou i další vady jako výpadky hovorů jak na 3g tak i na 4g sítí a BTSka je v pořádku. Sim v jiném tel také funkční.


Produkt

iPhone 6 64gb, 355406076359561


Požadované řešení

Nikdy jsem neměl potřebu reklamovat zařízení MT jako nyní.
Pokud by bylo uznáno, byl bych rád, ale volil bych jinou značku MT.
Klidně znovu u operátora, neb jsem byl spokojen s dřívějším přístupem a péčí. Nic méně v tento model již nemám důvěru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 19:09, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2017 15:25, před 8 lety

Dobrý den,

autorizované servisní středisko posuzuje vady nahlášené v odpovědnosti za vady (v reklamačním protokolu) vždy odborně a nezávisle na tom, v jakém časovém úseku od konce záruční doby se zařízení nachází. Výpadky hovorů mohou souviset s okrajovým pokrytím konkrétní technologie. To bychom mohli prověřit, pokud mi uvedete přesnou adresu, kde k výpadkům dochází.

V současné chvíli bude nutné vyčkat na vyjádření servisního středisko. O vyřízení reklamace Vás bude pobočka informovat nejpozději do 30 dní od podání reklamace.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2017 09:11, před 8 lety


Roman Henzl

Dobře, počkáme na vyjádření. Nicméně o odbornosti některých techniků v Britexu,
nemám až takové iluze.
Klidně budu rozporovat jejich pohled na servis telefonu.
Mám své zkušenosti.
Jak říkám BTS je prověřená, ale problém je, že to není na jedné adrese ale kdekoli. Sim když mám v jiném tel, tak žádný problém není. Uvidíme, co po reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2017 14:24, před 8 lety

Dobrý den,

přesto bych byl rád, kdybyste mi uvedl konkrétní adresu, kde k výpadkům hovorů dochází a také poskytl informace o tom, jakou preferenci sítě jste měl nastavenou (zda podporu všech sítí, nebo např. jen 3G, nebo jen 2G). Děkuji.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2017 20:19, před 8 lety


Roman Henzl

Dobrý den,
lokalita proverena 2.lvl mob. Tesu. A je v pořádku.
Nicméně klidně zkuste znovu. Je to Druzstevini 23, ulice v Ústí nad Labem, Klišská (celá) ulice též Ústí nad Labem, ano jsou tam BTSky ale dělo se i v momentě napevno vybrané sítě.dále můžete prověřit, Mírové náměstí, Svažnou ulici v Mostě . Dělo se opravdu kdekoliv a i při pevném nastavení druhu sítě.
Jsem bývalý zaměstnanec a takze postup znám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2017 07:37, před 8 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2017 17:28, před 8 lety

Dobrý den,

máte pravdu, na všech adresách je pokrytí v pořádku a pokud byly prověřovány i konkrétní příklady spadlých hovorů skrze technickou podporu a nezjištěna příčina na síti, bude potíž v telefonu.

Je zařízení ještě v reklamaci? Případně mi dejte vědět, jak reklamace dopadla. Děkuji.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2017 00:21, před 8 lety


Roman Henzl

Děkuji za info,
Opravdu bylo již proverovano, jak říkám postup znám.
Zařízení bylo uznáno jako vadné, a zítra jdu vrátit zápůjčku.
Nicméně mě mrzí ze jsem toto řešil skoro 2 měsíce a až na 5 reklamaci byla
Potvrzena závada. Což logicky potvrzuje ty předešlé , neuznane.
Navíc když jsem dnes byl na ZP tak mi zatím reklamaci neuzavreli neb prý musím
Dodat krabičku a příslušenství. Což dle mě není pravda. Na reklamaci si také vzali samotný
Mobil byt jsem ho měl již komplet s balenim.

Takže ráno opět na ZP.

Mrzí mě ze musím takto furt "pendlovat" jsou s tím spojené časové výdaje, navíc 2x placeni
Zapujcky a zbytečně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 15:48, před 8 lety

Dobrý den,

jsem rád, že je již vše téměř vyřešené. Pro odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz, výměna zařízení) je skutečně nutné dodat i příslušenství. Originální balení není podmínkou.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2017 20:17, před 8 lety


Roman Henzl

Dobrý den,

Také jsem byl rád, nicméně na pobočce jsem byl včera na ZP, kde mi řekli že nemají hotovost na vrácení.
Dále tam nebyl vedoucí a že to nezvládnou vyřešit, ať přijdu dnes.

Po té co jsem se chystal na ZP, mi bylo sděleno telefonicky že to nemohou uzavřít,
neboť MT byl zakoupen na pobočce v Mostě, což v té době byla FP a ne ZP.

Telefon je přítelkyně, ta prostě šla do prodejny a neřešila ZP a FP.
Takže mi dala naše ZP MT a ať ho pošlu do Kiboon sám a dořeším si s nimi.

Je fajn že od 1.3.2016 jsou všechny prodejny O2, ale pokud řeší reklamaci, měli by jí dořešit dokonce. Takž opět časové a finanční náklady, kvůli nesmyslným pracovním postupům.

Co by bylo za problém, aby to o2 jakožto zprostředkovatel dotáhl do konce?

Mě je taky jedno kdo řeší mé požadavky když volám na linku, jestli kmenový zaměstnanec, nebo externista. Vždy to dělá pod jménem O2 a s tím že zkz musí být spokojený.

Teď už jde jen o princip, proč mám dále dělat výdaje, za něco co bylo celkem 5x na reklamaci, něco co celou dobu reklamace řešila o2, něco co mi dodala "o2" a te´d to hodí na ZKZ, "starej se zákazníku, pošli si sám do kiboonu, tam sis to koupil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2017 17:58, před 8 lety

Dobrý den,

pokud bylo zařízení zakoupené mimo značkovou prodejnu (na franšízové prodejně), pak je skutečně nutné řešit odstoupení od kupní smlouvy s daným prodejcem. K reklamaci je možné zařízení zaslat i na značkové prodejně.

Pro jistotu jsem ověřoval podle uvedeného IMEI 355406076359561 a to jsme u nás (prodejce O2) nedohledali. Je-li IMEI správně, pak bude skutečně řešit odstoupení od kupní smlouvy s prodejcem, kterým jsme v tomto případě nebyli my.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2017 18:20, před 8 lety


Roman Henzl

Dobrý den,

Proč tedy veškeré reklamace, které jsem řešil, jsou plně v kompetenci když to tedy nebylo zakoupené v o2?

Je mi celkem jedno že pobočka byla dříve o2 (Kiboon) a teď je to zase jenom o2.

Služby byly prezentovány a nakoupeny pod značkou o2. Záruční list byl také od o2. Takže nevidím důvod to řešit jinde. No nic, telefon jsem poslal, zbytečně se to vše protahovalo. Nakonec zákazník si musí vše "vydupat" a obstarat sám.

Byl jsem rozhodnut že vrácené peníze, necháme v O2, obstaráme nový mobil.
Ale po této zkušenosti, fakt ne. Mrzí mě to.

No nic, nebudeme asi dále řešit, jen je škoda že nepadla nikde alespoň omluva.

"zákazníku sorry, že jsi musel 5x na prodejnu, nebo že jsme ti neřekli dřív že tel je od FP a bude potřeba to pak řešit s ním, tak buď připravený. Nebo to můžeme poslat za tebe." ATD...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2017 18:52, před 8 lety

Dobrý večer,

když telefon zakoupíte na partnerské prodejně (ty jsme již převedly všechny na značkové pobočky), pak je možné reklamace řešit přes jakoukoli pobočku. Zákonný nárok na odstoupení od kupní smlouvy je pak ale nutné řešit s prodejcem a prodejcem zařízení nejsme přímo my. Na prodejním dokladu daného zařízení byste měl mít přímo název subjektu, který Vám zařízení prodal. Mělo by být zřetelné, že oním prodejcem nejsme my.

Je mi líto, že Vám to činí komplikace, nicméně v tomto nemohu více pomoci a pobočka postupovala správně.

Hezký víkend přeji.

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.4.2017 21:44, před 8 lety


Roman Henzl

Hodnocení: