Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se s problémem sem, protože paní ,,prodejkyně´´ nekomunikuje.
Zboží objednáno 12.1.2017 na dobírku, 17.1.2017 mi balík přišel.
Ještě ten den jsem zboží reklamovala a zasílala balík zpět.
Balík zpět paní Radová převzala 19.1.2017 (podle sledování zásilky (BA0261492026X), ale do dnešního dne mi neodepsala a ani peníze nevrátila.
Jedná se o toto zboží:
Scholl Instant Hard Skin Remover škrabka na rychlé odstranění ztvrdlé kůže – 199Kč
Scholl Velvet Smooth Elektrický pilník na nehty + ZDARMA náhradní hlavice – 299Kč,
A poštovné 74Kč, celkem tedy 572Kč
Požaduji vrácení 572 Kč.
Děkuji
Scholl Instant Hard Skin Remover škrabka na rychlé odstranění ztvrdlé kůže, Scholl Velvet Smooth Elektrický pilník na nehty + ZDARMA náhradní hlavice – nefunkční, neoriginální zboží
Požaduji navrácení peněz za zboží 199Kč + 299Kč + poštovné 74Kč, celkem 572Kč
|
Tweet |
Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz.
Pokud tedy reklamace nebyla během výše uvedené lhůty vyřízena, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k vydání zboží, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Pro nekalé praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění, tj. reklamace, lze podat podnět rovněž České obchodní inspekci pro porušování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.