Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Věc:Zrušení telefonické objednávky.
Vzhledem k tomu,že mi byla učiněna telefonická nabídka na koupi švýcarského holícího strojku, za poštovné a balné,jsem ve zvědavosti na tuto telefonickou nabídku přistoupil. Po dohledání dostupných informací o firmě Westerfield a nedostupnosti prodejce jsem nucen odstopit od telefonické nabídky ze dne 6.až 7.4.2017.Nabídka mi byla učiněna z tajného telefonního čísla což potvrzuje nekalosti celého řízení. Václav Kolín,Hlavní 1292/21,Hradec Králové 8, PSČ 50008.
V Hradci Králové 11.4.2017
Švýcarský holící strojek
Zrušení objednávky.
|
Tweet |
Při uzavírání smluv po telefonu, má spotřebitel právo podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. To znamená, že vrátí zboží a prodávající vrátí peníze. Lhůta v případě kupní smlouvy běží ode dne převzetí zboží.
Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, ze které ustanovení občanského zákoníku vychází, je vykládána v tom smyslu, že i před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy.
Jestliže spotřebitel holítko Good Shave zatím neobdržel, může odstoupit od kupní smlouvy, a jestliže by jej obdržel, pak také do 14 dnů ode dne doručení. Odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Pokud spotřebitel zatím nic neplatil, doporučujeme zaslat odstoupení od smlouvy a fakturu nehradit. Jestliže dorazí i po odstoupení od smlouvy daná holítka, doporučujeme zaslat je zpět s odkazem na zaslané odstoupení od smlouvy.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.