Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
6.2.2017 jsem se registrovala na seznamce be2 a uhradila platební kartou přes internet 149 Kč. Když mi 10.3.2017 začaly chodit SMS z banky, že moje platby kartou přes internet nebyly provedeny pro nízký limit, zjistila jsem, že se mi výše zmíněná seznamka snaží strhnout z účtu peníze bez mého souhlasu. I přesto, že jsem o automatickém prodlužování služby a další platbě - tentokrát 2 247 Kč - nebyla informována, rozhodla jsem se částku uhradit, abych předešla vymáhání, kterým seznamka vyhrožuje. Platbu jsem provedla 29.3.2017. Ale 6.4.2017 mě opět banka upozornila na pokus o stržení peněz z mé karty a 7.4.2017 jsem obdržela na mail upomínku, navýšenou o poplatek 298 Kč. Již 21.3. jsem poslala seznamce výpověď-na mailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz a zároveň poštou na lucemburskou adresu, ale dosud nemám potvrzení o ukončení členství a trvá tak riziko dalšího pokračování členství a tedy i další vymáhané platby. Navíc službu, kdy fotografie nabízených potencionálních partnerů nejsou viditelné, považuji buď za nefungující nebo podvodnou a nestojí ani za dobrovolně uhrazených 149 Kč, natož za naúčtovaných 2 247Kč a žádám tímto o jejich vrácení. Předem děkuji.
seznamka be2-VIP členství, neinformuje o stržení platby z karty přes internet, s dluhem členství nejde zrušit, vyhrožuje vymáháním, i po uhrazení se dále pokouší strhnout platbu a posílá upomínku, služba není funkční-fotografie nabízených partnerů jsou rozmazané
Žádám o potvrzení přijetí mé platby odeslané z mého účtu dne 29.3.2017, ukončení pokusů o stržení částky z mého účtu a celkové a definitivní ukončení členství na be2. Zároveň žádám o vrácení částky 2 247 Kč, nebo její poměrné části k 21.3., kdy jsem žádala o ukončení členství (případně k datu přijetí platby).
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 156617784
Dobrý den, paní Kubíčková.
V zájmu projednání uvedené záležitosti Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen Zákaznického servisu be2.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.
Děkuji za pomoc, seznamka mi odpověděla, že moje platba byla přijata a zaevidována, automatická prolongace byla zrušena a VIP členství již nebude automaticky prodlouženo. Mám členství platné do 30.6., chtěla jsem ověřit, zda konečně bude možné vidět fotografie nabízených partnerů bez rozmazání, ale při zadání přihlašovacích údajů, se mi objeví okno s textem "Srdečně blahopřejeme! Právě jste se stal Prémiovým členem na b2", vyžaduje vyplnění osobních údajů a potvrzení tlačítkem "Aktivovat Prémiové členství" - viz příloha. Vypadá to, jako bych si měla aktivovat nové členství, za něž by vymáhali další poplatek... Mám uhrazeno, ale stejně službu nelze využívat, tedy trvám na vrácení peněz!
Není-li možné službu využívat kvůli chybě na straně společnosti, jedná se o vadu, kterou je vhodné reklamovat. Spotřebitelka může žádat zprovoznění služby a přiměřenou slevu za dobu, po kterou nemohla službu řádně využívat. Nedojde-li k nápravě v přiměřené době, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení části peněžních prostředků.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 156617784
Přejeme Vám dobrý den,
na uvedenou připomínku p. Kubíčkové jsme reagovali k datu: 18.04.2017 prostřednictvím Zákaznického servisu be2 (profil s VIP službami je plně funkční, stačí aktualizovat uvedené informace - viz prosím Screenshot zaslaný ze strany p. Kubíčkové).
Děkujeme Vám a přejeme Vám příjemný zbytek víkendu.
Hodnocení: