Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#15552Splátkový kalendář a neunosné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 8 lety

Lenka Procházková

Znění stížnosti

dobrý den obracím se na vas s prosbou přislo nám od mba finance že mám uhradit dluh vuči t mobile.Manžel se chtěl domluvit na splátkách jak je psané v dopise ale když volal tak mu bylo hrozně sděleno že má uhradit dvě splátky do 3 dnu...dluh je 18000 a má uhradit 10000 a pak zbytek.snažil se snimi domluvit ale vyhrožují hned exekucí a soudem.Jde splácet aniž by společnost vystavila spl.kalendář a splácet to rovnou t mobil.Nemáme chut jednat s touto společností je to dost neetické chování a člověk se snažil domluvit.Prosím poradte a pomozte


Požadované řešení

prosíme o radu a řešení...pomozte


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 09:20, před 8 lety

Pokud má spotřebitelka dluh odpovídající pohledávce věřitele, vždy je nutné dodržovat podmínky jeho splácení. Jestliže se na spotřebitele obrací jiné subjekty, které se dožadují platby, mohou tak činit jako zástupci (na základě pověření, resp. zmocnění věřitele) nebo jako nový věřitel (na základě postoupení pohledávky).

Pokud má spotřebitelka dluh u určité společnosti, má právo na to, aby inkasní agentura prokázala své oprávnění (kopii zmocnění, kopii smlouvy o postoupení pohledávky). Má-li spotřebitelka pochybnost o tom, zda je nový subjekt dožadující se platby vůbec oprávněn k vymáhání pohledávky, lze se obrátit znovu na věřitele (společnost T-Mobile) a požádat o potvrzení, že nový subjekt je skutečně oprávněn platbu vyžadovat a především o jakou platbu se jedná. Vždy musí být dostatečně určená pohledávka číslem a obsahem smlouvy, svojí výší apod., aby ji nešlo zaměnit s jinou, či aby nemohla být vymáhána dvakrát.

Je možné, aby spotřebitelka požádala o vystavení splátkové kalendáře, ale pokud s tímto společnost nebude souhlasit, nebude jí vyhověno. Splatit dluh ve splátkách je možné, ale musí s tím obě strany souhlasit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 14:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.