Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dobrý den obracím se na vas s prosbou přislo nám od mba finance že mám uhradit dluh vuči t mobile.Manžel se chtěl domluvit na splátkách jak je psané v dopise ale když volal tak mu bylo hrozně sděleno že má uhradit dvě splátky do 3 dnu...dluh je 18000 a má uhradit 10000 a pak zbytek.snažil se snimi domluvit ale vyhrožují hned exekucí a soudem.Jde splácet aniž by společnost vystavila spl.kalendář a splácet to rovnou t mobil.Nemáme chut jednat s touto společností je to dost neetické chování a člověk se snažil domluvit.Prosím poradte a pomozte
prosíme o radu a řešení...pomozte
|
Tweet |
Pokud má spotřebitelka dluh odpovídající pohledávce věřitele, vždy je nutné dodržovat podmínky jeho splácení. Jestliže se na spotřebitele obrací jiné subjekty, které se dožadují platby, mohou tak činit jako zástupci (na základě pověření, resp. zmocnění věřitele) nebo jako nový věřitel (na základě postoupení pohledávky).
Pokud má spotřebitelka dluh u určité společnosti, má právo na to, aby inkasní agentura prokázala své oprávnění (kopii zmocnění, kopii smlouvy o postoupení pohledávky). Má-li spotřebitelka pochybnost o tom, zda je nový subjekt dožadující se platby vůbec oprávněn k vymáhání pohledávky, lze se obrátit znovu na věřitele (společnost T-Mobile) a požádat o potvrzení, že nový subjekt je skutečně oprávněn platbu vyžadovat a především o jakou platbu se jedná. Vždy musí být dostatečně určená pohledávka číslem a obsahem smlouvy, svojí výší apod., aby ji nešlo zaměnit s jinou, či aby nemohla být vymáhána dvakrát.
Je možné, aby spotřebitelka požádala o vystavení splátkové kalendáře, ale pokud s tímto společnost nebude souhlasit, nebude jí vyhověno. Splatit dluh ve splátkách je možné, ale musí s tím obě strany souhlasit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.