Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#15553Nedodani pouzdra k mobilu lenovo vibe c v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 8 lety

Jan Petráš

Znění stížnosti

dne 11.4.2017 jsem koupil mobil lenovo Vibe C v akci za 1999 kč,měl k tomu byt dodán dárek flipové pouzdro,ktere samozřejme nebylo dodáno a prodavač mi sdělil že prostě nejsou,Mobil jsem koupil v Euronics Olomouc Galerie Moritz,proč tedy do novin se udává dárek zdarma? Nebo aspoň nejaky dovětek ale nic podobného v časopise není.Počkám na vaše vyjadřeni v připadě se zkusím dotazat na obchodní inspekci.Děkuji Petráš Jan


Produkt

dárek Flipové pouzdro k mobilu Lenovo Vibe C


Požadované řešení

Dodani dodatečně pouzdro k mobilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 08:33, před 8 lety

Definici pojmu klamavá reklama lze najít v § 2977 občanského zákoníku. Podle této definice je klamavou reklamou šíření údajů, které souvisí s podnikáním nebo povoláním, sleduje cíl podpořit odbyt movitých nebo nemovitých věcí nebo poskytování služeb, včetně práv a povinností, klame nebo je způsobilé klamat podáním nebo jakýmkoli jiným způsobem osoby, jimž je určena nebo k nimž dospěje, a tím i zřejmě způsobilé ovlivnit hospodářské chování takových osob.

Podle § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy se zakazuje reklama, která je zároveň nekalou obchodní praktikou. Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj.

Příslušným orgánem, na něž by se měl spotřebitel obrátit v případě, že si chce stěžovat na klamavou reklamu je v daném případě krajský živnostenský úřad (na území Prahy živnostenský odbor Magistrátu hlavního města Prahy) příslušný podle sídla nebo místa podnikání zadavatele reklamy. Spotřebitel může požádat správní orgán o prošetření celé věci a zároveň požádat, aby byl informován o případně zjištěných nedostatcích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 18:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.