Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#15556Neuskutečněné služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 8 lety

Eva Pilařová

Znění stížnosti

Byla nám uznaná reklamace kuchyňské pracovní desky SALJAN. Byly nám dány termíny dovezení nové prac. desky na středu 29.3.2017 a montáž pracovní desky v pondělí 2.4.2017. Ve středu jsme čekali celé odpoledne, ale nikdo nedojel ani nezavolal, tak jsme zajeli do Ikea zeptat se na důvod - prý to někdo nedal do systému! Takže nám dali druhý termín v neděli dopoledne - dovezli špatný rozměr!!! Dali nám třetí termín neděle odpoledne aby se v pondělí mohla uskutečnit montáž. Večer ji konečně dovezli - v pondělí nikdo nedojel ani nezavolal!!! Opět jsme jeli do Ikea - nebylo to v systému! Dali nám další termín montáže 11.4.2017 - celé odpoledne čekáme, ale nikdo se nám zatím neozval ani nedojel! Neustále se přizpůsobujeme daným termínům a příslibům a jezdíme do Ikea zjišťovat příčiny - proč?!!
za chvíli (mohou ještě do 20 hodin dojet)to bude již 5 urgence v Ikea.


Produkt

služby téměř žádné.............


Požadované řešení

solidní jednání se zákazníkem!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 08:08, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Lze si dohodnout lhůtu jinou, ale pouze delší. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a kupující může od kupní smlouvy odstoupit, požadovat výměnu za nový kus či přiměřenou slevu z ceny věci, je-li věc i přes vadu použitelná k původnímu účelu. Mohl by také ale stále trvat na odstranění vady opravou.

Zároveň může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci, která může postihnout prodávajícího pokutou za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace podle správních předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2017 14:08, před 8 lety

Montáž proběhla 18.4.2017. Zákazník obdržel kompenzaci za způsobené potíže nevčasným dodáním.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2017 20:04, před 8 lety


Eva Pilařová

Hodnocení:

Komentář: Konečně jsme se dočkali a po mnoha urgencích nám byla namontována nová kuchyňská pracovní deska. Dosáhli jsme i kompenzace ve formě refundační karty na nákup v Ikea, díky vám i v přiměřené výši. Děkujeme. Pilařovi