Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Byla nám uznaná reklamace kuchyňské pracovní desky SALJAN. Byly nám dány termíny dovezení nové prac. desky na středu 29.3.2017 a montáž pracovní desky v pondělí 2.4.2017. Ve středu jsme čekali celé odpoledne, ale nikdo nedojel ani nezavolal, tak jsme zajeli do Ikea zeptat se na důvod - prý to někdo nedal do systému! Takže nám dali druhý termín v neděli dopoledne - dovezli špatný rozměr!!! Dali nám třetí termín neděle odpoledne aby se v pondělí mohla uskutečnit montáž. Večer ji konečně dovezli - v pondělí nikdo nedojel ani nezavolal!!! Opět jsme jeli do Ikea - nebylo to v systému! Dali nám další termín montáže 11.4.2017 - celé odpoledne čekáme, ale nikdo se nám zatím neozval ani nedojel! Neustále se přizpůsobujeme daným termínům a příslibům a jezdíme do Ikea zjišťovat příčiny - proč?!!
za chvíli (mohou ještě do 20 hodin dojet)to bude již 5 urgence v Ikea.
služby téměř žádné.............
solidní jednání se zákazníkem!!!
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Lze si dohodnout lhůtu jinou, ale pouze delší. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a kupující může od kupní smlouvy odstoupit, požadovat výměnu za nový kus či přiměřenou slevu z ceny věci, je-li věc i přes vadu použitelná k původnímu účelu. Mohl by také ale stále trvat na odstranění vady opravou.
Zároveň může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci, která může postihnout prodávajícího pokutou za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace podle správních předpisů.
Montáž proběhla 18.4.2017. Zákazník obdržel kompenzaci za způsobené potíže nevčasným dodáním.
Hodnocení:
Komentář: Konečně jsme se dočkali a po mnoha urgencích nám byla namontována nová kuchyňská pracovní deska. Dosáhli jsme i kompenzace ve formě refundační karty na nákup v Ikea, díky vám i v přiměřené výši. Děkujeme. Pilařovi