Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15557Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 8 lety

Maryna Učíková

Znění stížnosti

Dnes v 8,40 jsem obdržela SMS: "Dobry den, dnes Vam budu mezi 15 - 17 dorucovat balik 40791633142 za 498 Kc, ktery nelze hradit kartou. Pokud Vam cas nevyhovuje volejte 792306415 Malik PPL"

Čas mi vyhovoval. Dopravce se ani do 20,00 hodin nedostavil, o změně mě nikdo z Vaší firmy neinformoval. Uvedený telefon je od 17,10 nedostupný dosud.


Maryna Učíková


Produkt

Kniha z nakladatelství Martinus.


Požadované řešení

Zásilka byla určena jako dárek k narozeninám pro dceru na zítřek. Zítra od 5,20 již na adrese nebudu až do 19.4.2017. Chápu, že na silnici se může stát mnohé, ale nechápu, že dispečink zákazníky neiformuje o změnách. Prosím o vysvětlení a ocením, když mi nabídnete kompenzaci, abych se nemusela napříště Vašich služeb vzdát.
Maryna Učíková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 07:52, před 8 lety

Zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), a tudíž, ten je také oprávněn uplatnit reklamaci přepravy zásilky u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím, nikoliv však s přepravcem.

Spotřebitel by mohl řešit danou situaci s prodávajícím, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Prodávající má totiž povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení.Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, může spotřebitel od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení peněžních prostředků. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Ze směrnice o právech spotřebitele 2011/83/EU konkrétně bodu 40 Preambule plyne, že pokud přísluší spotřebiteli právo odstoupit od kupní smlouvy po převzetí věci, může tento odstoupit od kupní smlouvy i před převzetím věci.

Pokud spotřebitelka již nemá zájem na opožděném dodání zboží, které mělo být dárkem k určitému datu, může využít svého práva a od uzavřené kupní smlouvy s prodejcem písemně odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 18:41, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.