Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v říjnu 2016 jsem skrz Bazoš.cz prodával SIM s pěkným telefonním číslem na které se ozvalo celkem 7 zájemců. Pouze 2 zájemci měli vážný zájem šlo o předplacenou kartu u operátora TESCO mobile, první zájemce trval na ČVOP a převodu pod T-Mobile tento proces jsem zahájil. Na účet mi odeslal 2500 korun a tak jsem jej přes e-mail celkem 4x požádal o dodání adresy, v telefonátu mi bylo přislíbeno, že mi ji zašle.
Čekal jsem 10 týdnů a nic peníze raději odeslal zpět a SIM poskytl novému zájemci. Ten si služeb užíval 4 dny a poté mi volal co jsem to za šmejda částku 2500 korun chtěl zpět s tím jsem, ale až do včerejšího dne nesouhlasil. V březnu 2017 jsem byl na policii kde je vysvětlení vůbec nezajímalo. Včera se teprve situace vysvětlila. Nemám 2500 korun ani SIM zkrátka a jednoduše vím, že TESCO mobile si zákazníky neověřuje.
Český telekomunikační úřad také případ neřeší protože nejde o paušál. Obrátil jsem se také na dTest, ale všichni jen slibují. Budu rád když vy zasáhnete! Podvod ze strany tohoto poskytovatele mobilních služeb jsem nečekal nebo jsem doopravdy já udělal chybu? Jsem rád, že úřad a poškozený si to nakonec nemyslí.
SIM karta, ČVOP
Žádost, aby operátoři ověřovali skutečně s kým hovoří tedy s majitelem účtu!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace. Není předmětné, že se jednalo o předplacenou službu, Český telekomunikační úřad je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebiteli a poskytovateli telekomunikačních služeb podle § 129 zákon o elektronických komunikacích (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.