Společnost


Jakubů Stanislav

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1556Nedodání mobilního telefonu po reklamaci servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2013, před 11 lety

Lukas Fox

Znění stížnosti

Dobrý den ,

otec si dal dne 5.8.2013 dal mobilní telefon Iphone 3GS na pozáruční opravu .Na výměnu baterie a napájecího konektoru. Telefon osobně předal do ruk servisního pracovníka a domluvil se sním , že telefon zašle poštou .

Telefon došel dne 20.9.2013 a 23.9.2013 byl poslán zpět telefon se vrátil kompletně zablokovaný a byl vymazaný systém . Tudíž jsme využili 6 měsíční záruky na opravu a servis jsme reklamovali.

Telefon došel dne 14.10.2013 a 7.10.2013 jsme ho opět posílali na reklamaci. Telefon se vrátil sice odblokovaný a s nahraným systémem, ale bylo nefunkční home tlačítko a neotevíral se fotoaparát. Navíc jsme zjistili ze nesedí vůbec IMEI číslo ( identifikační číslo telefonu) tudíž jsme usoudili že asi byla zaměněna základní deska telefonu.

Telefon do dnešních dnů nedošel uplynula lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace . Majitel tvrdí že ho posílal . Není schopen mi dat podací lístek ani podací číslo zásilky.

Prosím o pomoc už na to nemáme síly.


Požadované řešení

Vrácení mobilního telefonu ve funkčním stavu , nebo náhrada za stejne výkonný . Nebo případná úhrada telefonu + servisních nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 14:04, před 11 lety

Dle § 655 občanského zákoníku platí, že je-li věc opravena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady. Obchodník je tak povinný odstranit vadu v dohodnuté lhůtě. Není-li možné vadu odstranit nebo se vada vyskytne znovu, má objednatel právo na zrušení smlouvy nebo přiměřenou slevu z ceny opravy.
V případě, že by došlo k poškození výrobku v rámci opravy, je obchodník odpovědný za způsobenou škodu dle § 421 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 19:28, před 10 lety

Subjekt Jakubů Stanislav se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.