Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15560Neoprávněné odpojení elektřiny a požadavek o zaplacení znovu připojovacího poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2017, před 8 lety

Marika Kilian

Znění stížnosti

Dne 27.03.2017 byla vložena přímo na účet Centropolu platba za elektřinu, peníze měli ihned na účtě a elektrika v ten den nebyla odpojena! Dokonce jsme vložili potvrzení o platbě do hodin.
Dne 29.03.2017 byla elektřina odpojena i přes provedenou platbu.
Na Centropolu mi bylo řečeno, že jsem měla dne 27.03.2017 rovnou zaplatit znovu připojovací poplatek (i když elektrika NEBYLA odpojena!!!).
Nepřijde mi toto jednání v pořádku, pochopila bych, že by přišla faktura za zbytečný výjezd k odpojení, to ano. Ale ne, že se má předem platit znovu připojovací poplatek, když elektrika odpojena není.
A do dnes připojena není a je 12.04.2017.


Produkt

Dodávka elektřiny


Požadované řešení

Ze strany Centropolu bych prosila o připojení dodávky elektřiny a vyúčtování zbytečného výjezdu. Určitě ne zaplatit znovu připojovací poplatek, když platba proběhla (mluvila jsem i v ten den s operátorem) a k odpojení došlo až za dva dny přes důkaz o platbě.
Potvrzení o platbě a oznámení o přerušení dodávky elektřiny samozřejmě mám a tím mohu dokázat, že výše uvedené informace naprosto souhlasí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2017 18:17, před 8 lety

Informace poskytnuté zaměstnancem společnosti jsou pro společnost zavazující, neboť zaměstnanec jedná jménem společnosti dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako její zástupce a právní jednání zaměstnance společnost zavazuje.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory spory mezi spotřebiteli a držiteli licence o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 14:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.