Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Dna 20.3. sa mi pokazilo auto. Odtahovka odtahovka ho odtiahla do uvedeneho servisu. Diagnostikovali vadny alternator a dostala som cenovu ponuku na repas alternatoru, vymenu remena a novy alternator vsetko spolu asi 8500Kc.
Suhlasila som . Auto bolo opravene expresne do 2 dni. Avsak cena medzitym narastla na 11213kc.Zaskocilo ma to ale chcela som zaplatit platobnou kartou. Na moje prekvapenie mi kartu neakceptovali s tym ze mam doniest hotovost. Ked som prisla z uvedenou ciastkou a zaplatila pytala som si fakturu. Fakturu mi vsak odmietli vydat s odovodnenim , ze keby mi dali fakturu ( na co mam zo zakona pravo) cena by vraj bola este vyssia. uz som bola z ich jednania zufala.Po konzultacii s mojim manzelom som nastojila na tom aby mi vydali aspon zarucny list na novy akumulator. Ten mi slubili vydat a manzel ho vyzdvihol.
Zaver? Udivuje ma spravanie pracovnikov servisu ,je to proste okradanie bezmocnych zakaznikov ako aj statu ,vsak bez vystavenej faktury sa nemusia ani platit dane . Neviem ci sa nieco udeje s touto mojou staznostou, mozno ze aj popru ze som tam vobec bola , ale mam na to svedka aj zarucny list akumulatora.
S pozdravom Eva
Neviem ako by mala vyzerat reakcia na moju staznost, viem len jedno nieco by sa s tym malo urobit
|
Tweet |
Pokud je cenu opravy stanovenou odhadem nutné podstatně překročit, je zhotovitel opravy povinen tuto skutečnost oznámit spotřebitelce bez zbytečného odkladu s odůvodněným určením nové ceny. Neučiní-li tak bez zbytečného odkladu poté, co potřebu zvýšení ceny zjistil anebo zjistit měl a mohl, nemá právo na zaplacení rozdílu v ceně. Zda byla v tomto případě odhadovaná cena podstatně překročena, by mohl určit jedině soud.
Byla-li nová součástka dodána zhotovitelem opravy, vztahují se na tuto věc ustanovení občanského zákoníku o prodeji zboží v obchodě. Požádá-li o to spotřebitelka, je společnost povinna dle § 2166 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebitelce v písemné formě potvrzení o jejich právech z vadného plnění. Tyto informace mohou být uvedeny na dokladu o zaplacení služby.
Společnost má také povinnost vydat spotřebitelce doklad o zaplacení služby, pokud o to spotřebitelka požádá. Nevystaví-li společnost na žádost spotřebitelky doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který jí hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Společnost však nemá ze zákona povinnost přijmout platbu prostřednictvím platební karty. Podle zákona o oběhu bankovek a mincí je pouze povinna přijmout tuzemské bankovky a mince, tedy akceptovat platbu v hotovosti.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.