Společnost


RHODE ISLAND s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1557Neuznaná reklamace sukně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2013, před 11 lety

Monika Mrňávková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci Vás poprosit o radu v případě neuznané reklamace.

19. 9. 2013 jsem v obchodě Frisson, Národní 17, Praha 1 zakoupila sukeň v hodnotě 999,- Kč. (Podle informací na dveřích obchodu jde o firmu Rhode Island s.r.o., IČ: 28416023.) Po příjezdu domů jsem ovšem zjistila, že je na sukni poměrně velká díra (cca 5cm). Otvoru jsem si nejdříve nevšimla hned z několika důvodů. Sukeň je z pleteného materiálu, v tmavé kabince na zkoušení nebylo ve večerní hodině dobře vidět a navíc byla nařasená sešněrováním se spodničkou. Po rozvázání mašlí, které sukeň se spodničkou spojovaly, se pak vše ukázalo.

Jelikož nejsem z Prahy, reklamovala jsem sukeň o necelý týden později 25. 9. 2013 při své cestě do Prahy a požadovala vrácení peněz. Sukeň byla nenošená. Reklamace byla zamítnuta se sdělením:
Po prozkoumání sukně jsme dospěli k závěru. Nejedná se o vadu materiálu, ale o mechanické poškození zboží. Reklamace se zamítá.

Takovéto rozhodnutí jsem nepřijala a sukni znovu ponechala v obchodě k reklamaci. Nedostalo se mi žádné reakce, až při mé osobní návštěvě 21. 11. 2013 mi bylo sděleno, že reklamace byla zamítnuta. Na reklamační list mi prodavačka až na místě napsala toto vyjádření:
Zamítnuto. Nedokážeme posoudit, zda-li je poškození způsobeno kupujícím nebo bylo zboží takhle zakoupeno.

Podotýkám, že sukeň nebyla vůbec nošená, byla reklamovaná ihned, jak bylo možné.
Jednání firmy je po více stránkách nekorektní. Prodavačka mi odmítla sdělit kontakt na člověka, který je zodpovědný za obchod, s tím, že to má zakázané. Odmítla mi zavolat vedoucího prodejny s tím, že to má zakázané. Odmítla mi jej předat k telefonu, když s ním údajně mluvila, s tím, že to má zakázané.

Sukeň jsem ponechala na místě s tím, že toto rozhodnutí reklamace nepřijímám, reklamuji znovu a žádám vrácení peněz.

Chci se s Vámi proto poradit, jaké mám možnosti v této chvíli postupovat, abych se dobrala vyřešení této situace. Vada je neodstranitelná, díru v sukni nejde zašít tak, aby nebyla viditelná. Řešením je proto pro mě pouze vrácení peněz.

Budu velmi ráda za Vaši radu.
Děkuji.


Produkt

Sukeň šedá, cena 999,- Kč, pletená se spodničkou.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 14:16, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do 6 měsíců od zakoupení výrobku uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V případě uplatnění rozporu je prodejce povinný prokázat, že výrobek byl při koupi v pořádku. Pokud takovou skutečnost neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při uzavření kupní smlouvy.
V rámci rozporu s kupní smlouvou může kupující požadovat opravu nebo výměnu, pokud to není možné odstoupení od kupní smlouvy nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:28, před 10 lety

Společnost RHODE ISLAND s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.