Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Mám tarif na míru bez závazku,
číslo bych ráda přenesla k jinému operátorovi.
Číslo nevyužívám,
faktury chodí většinou na částku 0 Kč.
Vodafone trvá na výpovědní lhůtě, která by byla až 31.05.2017?
ČVOP kód jsem obdržela ale společnost Vodafone odmítla dřívější přenos čísla i když je tarif bez závazku.
https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-pro-tarify-na-miru/
Má na toto jednání Vodafone právo?
Tarif na míru
Umožnit přejít k jinému operátorovi dříve než 31.05.2017
|
Tweet |
Pokud se jedná o smluvní vztah na dobu neurčitou je možné jej ukončit výpovědí, a to v souladu s uzavřenými smluvními podmínkami. Smluvní vztah pak nezaniká výpovědí, ale až uplynutím výpovědní lhůty. V takovém případě je nezbytné dodržet výpovědní lhůtu, pokud společnost nepřistoupí na návrh ukončení smluvního vztahu dohodou k dřívějšímu datu.
Dobrý den, paní Švaříčková,
při výpovědi je třeba dodržet lhůtu podle Všeobecných podmínek. Telefonní číslo uvolníme k přenosu několik dní před koncem zúčtovacího období, které následuje po tom, během něhož jsme přijali výpověď. Jde o standardní postup a číslo nemůžeme k přenosu uvolnit dříve. Děkuji za pochopení.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.