Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15571Přenos čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2017, před 8 lety

Hana Švaříčková

Znění stížnosti

Mám tarif na míru bez závazku,
číslo bych ráda přenesla k jinému operátorovi.

Číslo nevyužívám,
faktury chodí většinou na částku 0 Kč.

Vodafone trvá na výpovědní lhůtě, která by byla až 31.05.2017?

ČVOP kód jsem obdržela ale společnost Vodafone odmítla dřívější přenos čísla i když je tarif bez závazku.

https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-pro-tarify-na-miru/

Má na toto jednání Vodafone právo?


Produkt

Tarif na míru


Požadované řešení

Umožnit přejít k jinému operátorovi dříve než 31.05.2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 14:47, před 8 lety

Pokud se jedná o smluvní vztah na dobu neurčitou je možné jej ukončit výpovědí, a to v souladu s uzavřenými smluvními podmínkami. Smluvní vztah pak nezaniká výpovědí, ale až uplynutím výpovědní lhůty. V takovém případě je nezbytné dodržet výpovědní lhůtu, pokud společnost nepřistoupí na návrh ukončení smluvního vztahu dohodou k dřívějšímu datu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2017 19:01, před 8 lety

Dobrý den, paní Švaříčková,

při výpovědi je třeba dodržet lhůtu podle Všeobecných podmínek. Telefonní číslo uvolníme k přenosu několik dní před koncem zúčtovacího období, které následuje po tom, během něhož jsme přijali výpověď. Jde o standardní postup a číslo nemůžeme k přenosu uvolnit dříve. Děkuji za pochopení.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 09:41, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2017 05:48, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.