Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,objednala jsem si včera zboží v hodnotě přes 1000,- Kč a chtěla jsem si ještě objednat tašky gran tour ve vínové barvě,Ale měli jen květované a ty se mi nelíbily.Poslala jsem tedy objednávku bez tašek a zavolala jsem telefonicky jestli by mi nemohli ty taška dodatečně poslat.Ale byla jsem odmítnuta že to nejde. Takové chování se mi nelíbí a musím napsat že ztrácíte ve mě zákazníka a nikdy si už nic neobjednám od tak nesolidní firmy jako jster vy.
zaslání požadované soupravy
|
Tweet |
V daném případě je nezbytné postupovat při objednávce zboží v souladu s obchodními podmínkami společnosti, které jsou závazné nejen pro spotřebitele, ale i společnost samotnou.
Obchodní podmínky společnosti zveřejněné na http://www.euronova-shop.cz/it/35,service_orders_terms.htm stanoví následující postup při objednávání zboží:
Jak nás můžete kontaktovat a objednat si zboží
- Přes internetový obchod na adrese www.euronova-shop.cz;
- telefonicky na čísle 848 800 404 od pondělí do pátku od 8.00 do 20.00 a v sobotu od 9.00 do 13.00 hodin;
- faxem na čísle 848 660 665 24 hodin denně;
- písemně na adrese P.O.BOX č. 16, 702 16 Ostrava 2;
- elektronicky na e-mailu info@euronova-shop.cz.
Při podávání objednávky zákazník přijímá nabídku a souhlasí s obchodními podmínkami firmy Euronova.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.