Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.2. jsem reklamovala tablet Lenovo na pobočce Praha 9 - Prosek: náhle přestal správně dobíjet, klesal stav baterie i při připojené nabíječce; dlouhodobě navíc docházelo k samovolným dotykům při zapnutých mobilních datech. Reklamace uznána, dle vyjádření servisu došlo k výměně baterie, vráceno v pátek 10. 3.
Závada s nabíjením ovšem odstraněna nebyla, což jsem zjistila až po vyzvednutí zboží.
Opětovná reklamace se stejnou závadou hned po víkendu, 13. 3. Reklamace uznána, odstraněna závada se samovolnými dotyky (výměna krytů), jiná závada se dle servisu neprojevila. Dne 24. 3. při vyzvedávání zboží na pobočce byl tablet vyzkoušen v přítomnosti zaměstnance pobočky, dobíjení stále prokazatelně nefungovalo. Protože bylo těsně před zavírací dobou, na prosbu zaměstnance, který už nechtěl psát další přejímku zboží, jsme tablet odnesli a vrátili se s ním následující pracovní den.
27. 3. jsme tedy potřetí reklamovali tutéž závadu, kterou zatím servis neodstranil, a požadovali vrácení peněz kvůli opakované závadě. Reklamace uznána, dle servisu závada odstraněna výměnou baterie. 5. 4. jsme měli zboží vyzvednout, ovšem na místě jsme zjistili, že dobíjení stále ještě nefunguje. Tablet jsme tedy nepřevzali a nechali si potvrdit, že závada stále přetrvává.
Výsledek: zboží je více než 6 týdnů v reklamaci, závada během této doby nebyla odstraněna. Prodejce nabízí pouze odeslání zboží zpět do servisu (který ho už podle svého tvrzení třikrát opravil). Žádám neprodlené zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz.
Tablet Lenovo IdeaTab 2 A7-30 3G 7" MTK8382, 16GB, zakoupeno 10. 2. 2016
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena v zákonné 30 denní lhůtě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.